|
کدخبر: 275037

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا اینو (Inu) که به دلایلی در کانون توجه قرار گرفته است ارزش فعلی زیادی ندارد.

بخش زیادی از بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار گرفته و خود را به عنوان یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاران نشان می‌دهد. اما ارز دیجیتال شیبا اینو چیست و چگونه وارد ارزهای دیجیتال شد؟ آیا ارزش سرمایه‌گذاری روی آن را دارد؟ این مطلب که  مفاهیم مهم مختلفی که حول این شکل جذاب ارز دیجیتال به درک سوال «ارز شیبا اینو چیست و چه آینده‌ای دارد؟» کمک می‌کند.

ارز دیجیتال شیبا اینو در آگوست ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس به نام ریوشی (RYOSHI) ایجاد شد. مانند وضعیت بیت‌کوین و ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto)، ما هیچ ایده‌ای از هویت واقعی سازنده آن نداریم. ریوشی می‌تواند یک گروه از افراد باشد، نه فقط یک فرد. شیبا اینو روی بلاکچین اتریوم پیاده‌سازی شده است که توانایی اجرای قراردادهای هوشمند را به آن می‌دهد. از طریق قراردادهای هوشمند ارائه شده توسط بلاکچین اتریوم، شیبا می‌تواند فعالیت‌های خود را به‌صورت غیرمتمرکز انجام دهد.

    این یک آلت کوین از Dogecoin است که خود آلت کوین بیت‌کوین است.

    این نام از نژاد سگ ژاپنی شیبا اینو گرفته شده است.

ارز دیجیتال شیبا غیر متمرکز و جامعه‌ساز است که یک آزمایش در اکوسیستم «Shiba Inu» توسعه‌یافته است:

    سازندگان این ارز دیجیتال، آن را مانند بسیاری از ارزهای دیگر بر روی شبکه بلاکچین اتریوم ساخته‌اند.

    این یک میم ارز است که به‌عنوان رقیب Dogecoin یا Doge-Killer راه‌اندازی شده است.

    کوین Shiba Inu قبلاً برخی از بازارهای Dogecoin را در اختیار گرفته است و به‌عنوان یک انتخاب محبوب در بین سرمایه‌گذاران Crypto-Market در حال افزایش است.

چرا ارز دیجیتال شیبا اینو بسیار محبوب است؟

یکی از دلایل محبوبیت آن این است که ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا، یک‌بار در توییتی در موردعلاقه خود به داشتن یک سگ شیبا توئیت کرد که به نوبه خود بازار ارزهای دیجیتال را به هیجان آورد و قیمت آن را تا ۳۰۰ درصد افزایش داد. پس از اینکه ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار شبکه بلاکچین اتریوم، ۵۰ تریلیون کوین شیبا اینو به صندوق امداد کووید-۱۹ در هند، که توسط یک کارآفرین هندی کریپتو به نام Sandeep Naiwal تأسیس شده است، اهدا کرد، همگان متوجه پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال خصوصاً شیبا برای کمک به مناطق محروم شدند.

تحلیل و پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو ۲۰۲۲-۲۰۳۰

مانند هر ارز دیجیتال دیگری، مسیر قیمت شیبا اینو در برابر شرایط بازار افزایش یافت، در ادامه پیش‌بینی قیمت این ارز دیجیتال آورده شده است:

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو ۲۰۲۲:

شیبا اینو مانند پلتفرم متاورس در سال ۲۰۲۲ تحولات مثبتی داشت، این معامله قرار است ارزش قیمتی ارز دیجیتال را افزایش دهد. طبق تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود قیمت شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۲ به حداکثر ۰/۰۰۰۰۱۵۰۱ دلار برسد. حداقل قیمت ۰/۰۰۰۰۱۳۰۷ دلار خواهد بود، درحالی‌که میانگین قیمت معاملاتی حدود ۰/۰۰۰۰۱۳۵۹ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو ۲۰۲۳:

اگر بازار نزولی سال ۲۰۲۲ تا آغاز سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، انتظار می‌رود SHIB شروع خوبی داشته باشد. پس از مطالعه الگوهای نمودار شیبا اینو، تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که حداکثر قیمت حدود ۰/۰۰۰۰۲۲۷۱ دلار خواهد بود. حداقل و متوسط ​​قیمت معاملات به ترتیب ۰/۰۰۰۰۱۹۵۹ دلار و ۰/۰۰۰۰۲۰۱۴ دلار در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو ۲۰۲۴:

به دلیل پلتفرم Metaverse، انتظار می‌رود قیمت SHIB در سال ۲۰۲۴ یک بالاترین قیمت جدید ایجاد کند. میانگین قیمت معاملاتی رمزنگاری Shiba Inu ۰/۰۰۰۰۳۰۴۱ دلار در هر تحلیل فنی خواهد بود. حداقل و حداکثر قیمت معاملات به ترتیب ۰/۰۰۰۰۲۹۴۱ دلار و ۰/۰۰۰۰۳۳۶۰ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو ۲۰۲۵:

انتظار می‌رود پس از حرکت قیمت در سال ۲۰۲۴، افزایش قیمت ارز SHIB در بازار گاوی ادامه یابد. بر اساس تحلیل تکنیکال، میانگین قیمت معاملات SHIB ۰/۰۰۰۰۴۳۳۵ دلار خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود پس از بررسی نوسانات متعدد، حداقل و حداکثر قیمت شیبا اینو به ترتیب به ۰/۰۰۰۰۴۱۸۳ دلار و ۰/۰۰۰۰۵۰۴۸ دلار برسد.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو ۲۰۲۶:

به گفته کارشناسان رمزارز، هزینه Shiba Inu زمانی که در سال ۲۰۲۶ به ۰/۰۰۰۰۶۱۸۶ دلار برسد، حداقل خواهد بود. حداکثر قیمت ۰/۰۰۰۰۷۴۸۰ دلار خواهد بود و میانگین هزینه‌ای که در آن معاملات انجام می‌شود ۰/۰۰۰۰۶۳۵۹ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو ۲۰۲۷:

پس از بررسی‌های دقیق تحلیلگران فنی، پیش‌بینی می‌شود که میانگین قیمت معامله شده SHIB ۰/۰۰۰۰۹۶۰۵ دلار باشد. حداکثر و حداقل قیمت در سال ۲۰۲۷ به ترتیب ۰/۰۰۰۱۰۷۳۹ دلار و ۰/۰۰۰۰۹۳۵۰ دلار خواهد بود.

تاریخچه قیمت شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو در ۱ آگوست ۲۰۲۰ متولد شد. در آن روز، ۱ کوادریلیون ژتون ضرب شد. هزینه یک SHIB منفرد ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۱ دلار بود. ۱۹۶,۰۷۸,۴۳۱,۳۷۲ SHIB را می‌شد با ۱۰۰ دلار خرید. به‌محض ضرب سکه‌های ۵۰ درصد SHIB، عرضه در استخر نقدینگی SHIB/ETH در Uniswap قفل شد. ۵۰ درصد دیگر در سه تراکنش متوالی به ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم ارسال شد. قیمت شیبا اینو از سال ۲۰۲۰ تاکنون نوسانات زیادی داشته است. نوسانات در طول زمان همان‌طور که در زیر نشان‌داده‌شده است.  قیمت شیبا اینو شما در این لینک در دسترس است.

آینده ارز شیبا اینو

    اگرچه ارز شیب یا شیبا اینو تنها به‌عنوان میم شناخته می‌شود، اما محبوبیت روزافزون آن و علاقه مردم به شرکت در آن به آینده‌ای متفاوت و خیره‌کننده اشاره دارد.

    اگرچه تحرک زیادی بین این توکن و ارزش آن وجود ندارد، خریداران فعال به طور بالقوه می‌توانند به افزایش ارزش آن کمک کنند.

    در بازار خریدار فعال‌تر، ارزش آن می‌تواند به ۰/۰۰۰۰۱۰۴۰ دلار برسد.

    اگرچه ممکن است در حال حاضر ارزش قابل‌توجهی نداشته باشد، اما به لطف محبوبیت آن، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر سرمایه‌گذاران بزرگ در بازار کریپتو در آینده داشته باشد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها