|
کدخبر: 275182

​این ارز دیجیتال یک روزه ۴۰ درصد رشد کرد

بازار رمزارزها به این خبر که دو کووان، بنیان‌گذار ترا Terra توسط اینترپل تحت تعقیب است، واکنش نشان داد و از این رو ترا کلاسیک روز دوشنبه ۴۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. رمزارز کازماس نیز ضررهای اخیر خود را جبران کرد و امروز شاهد افزایش قیمت بود.

ترا کلاسیک با رشد ۴۰ درصدی در روز دوشنبه، یکی از رمزارزهایی بود که بیشترین رشد را تجربه کرد. پس از پایین ترین سطح ۰.۰۰۰۱۸۲۵ دلار در روز یکشنبه، لونا کلاسیک در اوایل امروز به اوج روزانه خود یعنی ۰.۰۰۰۳۲۷۲ دلار افزایش یافت.

این رشد پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه اینترپل برای دو کووان، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform، اعلان قرمز صادر کرده بود، انجام شد.

با توجه به نمودار، رالی امروز پس از تلاش ناموفق لونا کلاسیک برای شکستن کف ۰.۰۰۰۲۳۷۵ دلاری رخ داد که در عوض روند صعودی باعث افزایش قیمت آن شد.

از نظر تاریخی، این سطح منطقه ای بوده است که مقدار قابل توجهی از فشار صعودی در آن وجود داشته است، همانطور که از حرکت مشابه در ۵ سپتامبر مشاهده شد.

در زمان نوشتن این خبر، روند صعودی ممکن است با مانعی به شکل سطح مقاومت در ۵۵.۰۰ در شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) روبرو شود.

اگر این مانع برطرف شود، احتمالا شاهد تلاش تریدرها خواهیم بود که لونا کلاسیک را به سقف ۰.۰۰۰۳۸۲۰ دلار نزدیک کنند.

علاوه بر ترا کلاسیک، کازماس نیز روز دوشنبه ضررهای اخیر خود را جبران کرد و شاهد رشد قیمت بود.

کازماس در ابتدای هفته به بالاترین حد ۱۴.۸۵ دلار رسید که شاهد افزایش قیمت ها برای دومین جلسه متوالی بود.

پس از نشست چهارشنبه گذشته FOMC (کمیته بازارهای باز فدرال)، ATOM به زیر نقطه حمایتی ۱۳.۳۵ دلاری خود سقوط کرد. با این حال، از آن زمان عمدتاً تثبیت شده است.

در زمان نوشتن این خبر، این توکن تقریباً ۵ درصد از پایین ترین قیمت روز یکشنبه یعنی ۱۳.۷۱ دلار افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۱۴.۷۹ دلار معامله می شود.

علیرغم افزایش قیمت در روز دوشنبه، میانگین متحرک ۱۰ روزه (خط قرمز) برای یک تلاقی نزولی به نظر می رسد که می تواند نشانه ای از کاهش بیشتر باشد.

در حال حاضر RSI زیر سقف ۵۴.۰۰ قرار دارد و اگر از این نقطه عبور کند، ممکن است شاهد تغییر در کازماس باشیم.

 

ارسال نظر