|
کدخبر: 274139

اختصاصی گزارش نیوز؛

بازگشت رنگ سبز به بازار بورس

بورس در معاملات ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ با رشد ۴۱۵۵ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۳۹۳هزار و۱۲۶ واحدی قرار گرفت.

اقتصاد بازگشت رنگ سبز به بازار بورس

بازار سرمایه خواه نا خواه ارتباط تنگاتنگی با وضعیت بازارهای جهانی و چند و چون مذاکرات برجام دارد. مخصوصا مشخص نشدن نتیجه نهایی برجام تاثیر مداومی بر معاملات بورس دارد و این تاثیر را متاسفانه با قرمزی رنگ بازار نشان می دهد.

بورس معاملات چهارمین روز هفته را با رشدآغاز کرد و این حجم از صعود در میانه بازار به بیش از ۲ هزار واحد هم رسید. نمادهای بورسی فارس، مدیکو، وبملت،دی و دماوند با تاثیر منفی ریزش شاخص کل را شدیدتر کردند. طبق نظر کارشناسان بورس در حال حاضر شاخص کل در محدوده حساسی قرار گرفته است و عملاً به محدوده حمایتی معتبر خود نفوذ کرده است و ادامه این روند اصلاحی می تواند به معنای شکست این محدوده حمایتی تلقی شود.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با شد روبه‌رو شد و در ادامه نیز روند صعودی ادامه شدت یافت تا با رشد ۲۷۷۴ واحدی به ۴۰۳  هزار و ۲۴ واحد رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با رشد بیش از ۴  هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۵۲,۳۹۳,۱۲۰.۳۴ میلیارد ریال، ارزش معاملات  ۳۴,۵۸۵.۰۱۳ میلیارد ریال و حجم معاملات ۵.۵۰۶ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز صبا، دماوند، کگهر، فغدیر، بمپنا، قچار و فزر هستند.

نمادهای-بورسی

 

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها