|
کدخبر: 273322

هشدار/ بیت کوین ۱۰ هزار دلار می شود

در رشته توییتی جدید، اسکات ردلر(Scott Redler) از گروه تجاری T۳ می گوید که اگر گاوها نتوانند سطح ۱۷۶۰۰ دلار را حفظ کنند، قیمت بیت کوین ممکن است در مسیر سقوط به ۱۰۰۰۰ دلار قرار گیرد.

بزرگترین ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۱۹۸۰۴ دلار در صرافی بیت استمپ معامله می شود و در تلاش است تا مومنتوم خود را بازیابد. ردلر ادعا می‌کند که سپتامبر امسال به دلیل تعداد زیاد فرصت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال بسیار «جالب» خواهد بود. تا زمانی که قیمت بیت کوین زیر سطح کلیدی ۲۰۷۰۰ دلار باقی بماند، فشار نزولی همچنان ادامه خواهد داشت.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بیت کوین پس از عملکرد بهتر در ماه جولای به بدترین دارایی ماه اوت تبدیل شد. این ارز دیجیتال ماه گذشته پس از اینکه فدرال رزرو ایالات متحده امیدهای معامله گران را برای سیاست پولی سازگارتر از بین برد، آسیب شدیدی دید. اخیرا، ردلر همچنین پیش‌بینی کرده است که قیمت اتریوم علی رغم ارتقا ادغام می‌تواند به زیر مرز ۱۰۰۰ دلار کاهش یابد.

“اثر سپتامبر”

بسیاری از معامله گران نیز بر این باورند که بیت کوین نیز در این ماه عملکرد ضعیفی خواهد داشت. از نظر تاریخی، سپتامبر یک ماه وحشتناک برای بیت کوین بوده است. بزرگترین ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۳ تا کنون به طور متوسط ​​۶ درصد در سپتامبر کاهش یافته است. بیت کوین تنها در سپتامبر سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ توانست مثبت باقی بماند. در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹، قیمت این ارز دیجیتال پرچمدار به ترتیب ۱۹ درصد و ۱۳.۴ درصد سقوط کرد. در این میان، به نظر می رسد فدرال رزرو در مسیر اعلام چند مرحله دیگر از افزایش نرخ بهره است. معامله گران بر این باورند که بانک مرکزی برای مهار تورم در شهریور ماه جاری نرخ بهره پایه را ۷۵ صدم درصد دیگر افزایش خواهد داد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها