|
کدخبر: 271675

گوشی منحصر به فرد موتورولا رونمایی شد + عکس

موتورولا اج ۲۰۲۲ به تراشه دیمنسیتی ۱۰۵۰، نمایشگر با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و لرزشگیر اپتیکال دوربین مجهز شده است.

اقتصاد گوشی منحصر به فرد موتورولا رونمایی شد + عکس

موتورولا از نسل سوم گوشی اج رونمایی کرد. این دستگاه که موتورولا اج ۲۰۲۲ (Edge ۲۰۲۲) نام دارد، اولین موبایل دنیا با تراشه ۶ نانومتری دیمنسیتی ۱۰۵۰ محسوب می‌شود و همچنین برای اولین بار در این سری از گوشی‌های موتورولا شاهد استفاده از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین هستیم.

موتورولا از سال ۲۰۲۰ مشغول تولید این گوشی هوشمند است و حالا در سال ۲۰۲۲ با نل سوم آن روبه‌رو هستیم.

مشخصات موتورولا اج ۲۰۲۲

این گوشی هوشمند به تراشه ۶ نانومتری دیمنسیتی ۱۰۵۰ مجهز شده که از ۲ هسته Cortex-A۷۸ به همراه ۶ هسته Cortex-A۵۵ مجهز شده و همچنین از پردازشگر گرافیکی Mali-G۶۱۰ بهره می‌برد. این تراشه ۵G اگرچه قادر به رقابت با چیپ‌هایی مانند دیمنسیتی ۸۰۰۰ نیست، اما برای یک گوشی میان‌رده قدرت مناسبی دارد.

این تراشه توسط ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. موتورولا برای این محصول به سراغ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی رفته که از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند. البته در هر صورت باید شارژر را به صورت جداگانه بخرید و تنها به کابل USB-C در جعبه دسترسی دارید.

در جلوی این گوشی هوشمند ۱۷۰ گرمی یک نمایشگر ۶.۶ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز قرار گرفته که ۱۰ بیتی است و از +HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی موتورولا اج ۲۰۲۲ شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه‌گانه هستیم که سنسور اصلی‌اش ۵۰ مگاپیکسلی است و برای اولین بار در این خانواده از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. این دستگاه همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور تشخیص عمق دارد.

موتورولا اج ۲۰۲۲

در این دستگاه خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست، با این حال از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. موتورولا اج ۲۰۲۲ با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار می‌شود، البته نمی‌دانیم کاربران در کدام کشورها قادر به خرید آن خواهند بود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها