|
کدخبر: 261409

رونمایی از گوشی جذاب ویوو S۱۵ + عکس

زمان زیادی به رونمایی از گوشی Vivo S۱۵ باقی نمانده است. حالا نیز شاهد انتشار مشخصات کامل و تصاویر رسمی گوشی ویوو S۱۵ هستیم.

فناوری رونمایی از گوشی جذاب ویوو S۱۵ + عکس

ویوو قصد دارد در ۲۹ اردیبهشت ماه از گوشی‌های ویوو S۱۵، S۱۵ پرو و ایرباد بی‌سیم Air رونمایی کند. این شرکت ۲ روز مانده به معرفی رسمی، تصاویر تبلیغاتی Vivo S۱۵ را در اکانت ویبو خود منتشر کرده است که به خوبی رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد.

گوشی جدید ویوو از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی امولد بهره می‌برد که قادر است رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار دهد. قلب تپنده ویوو S۱۵ تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است که با ۸ یا ۱۲ گیگ رم همراه خواهد شد. وظیفه روشن نگه داشتن این مجموعه نیز به عهده یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در بخش تصویر‌برداری شاهد حضور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی هستیم. برای دوربین سلفی نیز از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

از آن طرف گوشی ویوو S۱۵ پرو از نمایشگر بزرگتر ۶.۵۶ اینچی با لبه‌های خمیده بهره می‌برد. این نمایشگر امولد دارای رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است. همچنین در مدل پرو شاهد حضور تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم. سری ویوو اس ۱۵ در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی روانه بازار خواهد شد.

ویوو اطلاعاتی را نیز درباره ایرباد بی‌سیم خود منتشر کرده است. هرکدام از گوشی‌های این ایرباد تنها ۳.۵ گرم وزن خواهد داشت؛ اما به لطف داریور ۱۴.۲ میلی‌متری از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر