|
کدخبر: 268776

این گوشی معرفی نشده مشکل ساز شد!

برخی از مشتریانی که گوشی ناتینگ فون ۱ – Nothing Phone ۱ به دست آن‌ها رسیده، از مشکلات عجیب و غریب نمایشگر گوشی خود خبر می‌دهند!

اقتصاد این گوشی معرفی نشده مشکل ساز شد!

به نظر می رسد گوشی ناتینگ فون ۱ که اخیراً به دست مشتریانش رسیده، با مشکلات مهمی دست و پنجه نرم می‌کند. اولین خریداران این گوشی از مشکلات صفحه نمایش این گوشی می‌گویند، به خصوص یک هاله سبز رنگ و همینطور پیکسل‌های مرده‌ای که در اطراف دوربین سلفی وجود دارد!

یکی از کاربران توییتر که این گوشی را از هندوستان خریده، از یک هاله سبز در نمایشگر گوشی خودش می‌گوید. ظاهراً بعد از تعویض دستگاه، گوشی جدیدی که به دست او رسیده هم همین مشکل را دارد.

کار فروشگاه Flipkart عالی بود، در عرض ۲ روز، دو گوشی با نمایشگر معیوب برای من فرستاده است. حتی گوشی تعویض شده هم مشکل رنگ دارد.

یکی دیگر از مشتریان در توییتر و ردیت از مشکل مشابهی می‌گوید. ظاهراً او نیز هاله‌های سبز رنگی را در نقاط مختلف پنل گوشی ناتینگ فون ۱ دیده است.

گوشی امروز به دست من رسید. متوجه هاله سبز رنگی در بالای نمایشگر شدم. رفتن مشکل را حل کنید، من خیلی ناامیدم. من طرفدار این گوشی زیبا هستم، لطفاً آن را تعویض کنید یا آن را برای من برطرف کنید.

مشکل نمایشگر گوشی ناتینگ فون ۱

    سلام کارل (مدیرعامل ناتینگ)، نمایشگر گوشی Nothing Phone ۱ من هم با مشکل هاله سبز رنگ مواجه است. مشکلی که دقیقاً در گوشی‌های قبلی وان پلاس هم وجود داشت. پس دلیل این همه تبلیغ چه بود؟

برخی دیگر از کاربران هم به رسانه‌ها گفته‌اند که متوجه پیکسل‌های مرده‌ای در اطراف دوربین سلفی روی نمایشگر گوشی درست سه ساعت بعد از اولین استفاده از آن شده‌اند.

ما امروز صبح ناتینگ فون (۱) را دریافت کردیم. و تنها سه ساعت پس از استفاده، متوجه پیکسل‌های مرده‌ای شدیم که دور دوربین سلفی وجود دارد. این ناامیدکننده است!! آیا شما هم با چنین مشکل مشابهی در گوشی ناتینگ مواجه شده‌اید؟

روز گذشته گوشی Nothing Phone ۱ به دست من رسید و بعد از ۱ ساعت استفاده، دچار پیکسل مردگی شد. با این گوشی نو چه کنم؟

مشکل نمایشگر گوشی ناتینگ فون ۱

تیم پشتیبانی ناتینگ هنوز این مشکلات را در توییتر تأیید نکرده است. بنابراین ما نمی‌دانیم که علت این مشکلات نمایشگر چیست. آیا مربوط به سخت افزار گوشی است یا با یک پچ نرم افزاری ساده حل می‌شود؟ ما هنوز چیز زیادی نمی‌دانیم، چرا که مدت زیادی نیست این گوشی به دست مشتریانش رسیده است.

مشکل نمایشگر سبز رنگ فقط مختص به گوشی Nothing Phone ۱ نیست. ما پیشتر این مشکل مشابه را روی گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰، گلکسی اس ۲۰، وان لپاس نورد، وان پلاس ۸ پرو و چندین گوشی دیگر هم دیده‌ایم. گوشی‌هایی که از پنل نمایشگر OLED برخوردارند، مستعد بروز چنین مشکلاتی هستند. ما پیشتر دیده‌ایم که سازندگان با یک بروزرسانی نرم افزاری این مشکل را حل کرده‌اند.

بنابراین امیدواریم ناتینگ هم به زودی واکنشی به این موضوع نشان دهد و اگر مشکل با یک بروزرسانی نرم افزاری حل می‌شود، تا شکست بزرگی را تجربه نکرده فوراً آن را برای خریداران گوشی‌هایش ارسال کند.

ناتینگ فون، یک گوشی میان‌رده باکیفیت با طراحی متفاوت قاب پشتی و نمایشگری زیبا شبیه به گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اپل است که با اقبال عمومی خوبی مواجه شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها