|
کدخبر: 271258

مشخصات فنی گوشی جدید شیائومی + عکس

گوشی شیائومی ۱۲T پرو به عنوان نسخه جهانی Redmi K۵۰ Ultra در پایگاه داده FCC دیده شده و از مهم‌ترین مشخصات فنی آن باخبر شده‌ایم.

اقتصاد مشخصات فنی گوشی جدید شیائومی + عکس

هفته گذشته گوشی ردمی K۵۰ Ultra در چین معرفی شد. طبق گزارش‌های منتشر شده، این گوشی هوشمند جذاب در ماه اکتبر با نام شیائومی ۱۲ تی پرو در بازار جهانی عرضه می‌شود. اطلاعات افشا شده، جزئیات قیمت این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهند و همچنین گزارش دیگری، تصویری از این دستگاه با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی را نشان می‌دهد.

اکنون گوشی شیائومی ۱۲T پرو در پایگاه داده FCC ظاهر شده و ما می‌توانیم از برخی از ویژگی‌های کلیدی گوشی مثل پشتیبانی شبکه، حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی باخبر شویم. بر اساس وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، شیائومی ۱۲ تی پرو با شماره مدل ۲۲۰۸۱۲۱۲UG ثبت شده است. این گوشی از دو سیم کارت به همراه شبکه‌های وای فای دو بانده، بلوتوث، ۴G LTE و ۵G پشتیبانی می‌کند.

مشخصات شیائومی ۱۲T پرو

علاوه بر این، شیائومی ۱۲T Pro دارای قابلیت NFC بوده و قادر به پشتیبانی از باندهای NSA و SA از نظر باندهای ۵G است. پایگاه داده FCC همچنین تایید کرده که ۱۲ تی پرو در پیکربندی حافظه ۸+۱۲۸ گیگابایت، ۸+۲۵۶ گیگابایت و ۱۲+۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتزی به همراه حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر در جلوی گوشی قرار گرفته‌اند.

این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به همراه رم LPDDR۵ و حافظه داخلی UFS ۳.۱ مجهز شده است و روی سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI ۱۳ اجرا خواهد شد. انتظار می‌رود که انرژی لازم برای این گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی تامین می‌شود.

دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیائومی ۱۲T پرو محسوب می‌شود. این دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌تواند از سنسور HP یا HP۳ سامسونگ استفاده کرده باشد. احتمالا یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تکمیل کننده دوربین‌های پشتی گوشی خواهند بود و در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها