|
کدخبر: 266633

رونمایی از پرچمدار جذاب شیائومی

پس از انتشار شایعات فراوان، حالا شیائومی با انتشار یک پوستر رسما تاریخ معرفی پرچمدارهای آینده‌اش را اعلام کرد.

فناوری رونمایی از پرچمدار جذاب شیائومی

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲S که از دوربین با همکاری لایکا بهره می‌برند، در تاریخ ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) معرفی می‌شوند.

مشخصات احتمالی سری شیائومی ۱۲S

درباره گوشی‌های این سری اطمینان زیادی نداریم با این حال می‌دانیم شامل گوشی‌های ۱۲S و ۱۲S پرو می‌شود. عضو سوم این خانواده یا ۱۲S پرو دیمنسیتی ادیشن خواهد بود یا ۱۲S اولترا. هرچند شاید در نهایت شیائومی از چهار گوشی جدید رونمایی کند، هرچند مدل‌های ۱۲S پرو تنها در نوع تراشه با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

علاوه بر این به نظر می‌رسد سری ۱۲S تبدیل به اولین گوشی‌های جهان با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک شوند چرا که یکی دیگر از محصولاتی که با این چیپ از راه می‌رسد یعنی ایسوس راگ فون ۶، در تاریخ ۵ ژوئیه (۱۴ تیر) معرفی خواهد شد که یک روز دیرتر از پرچمدارهای شیائومی است.

گوشی ۱۲S پرو دیمنسیتی ادیشن همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، با چیپ دیمنسیتی ۹۰۰۰ از راه می‌رسد، البته این احتمال هم وجود دارد که شیائومی به سراغ نسخه جدیدترش یعنی دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس برود. این تراشه فرکانس CPU و GPU بالاتری دارد و قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق پوستری که شیائومی برای مراسم هفته آینده منتشر کرده، گوشی‌های این خانواده از دوربین با همکاری لایکا بهره می‌برند؛ بنابراین باید منتظر کیفیت بالایی از دوربین آن‌ها باشیم.

در نهایت انتظار می‌رود گوشی‌های سری شیائومی ۱۲S در نسخه‌های مختلف با رم‌های ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار شوند. همچنین نسخه استاندارد از شارژ سریع ۶۷ واتی و مدل پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. البته ظاهرا نسخه دیمنسیتی ۱۲S پرو همچنان با شارژ سریع ۶۷ واتی از راه می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها