|
کدخبر: 268142

مشخصات گوشی جدید شیائومی لو رفت

گوشی شیائومی ۱۲T پرو احتمالا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز می‌شود.

اقتصاد مشخصات گوشی جدید شیائومی لو رفت

از زمانی که سامسونگ اولین سنسور دوربین موبایل ۲۰۰ مگاپیکسلی جهان را معرفی کرد، نزدیک به یک سال می‌گذرد. با این حال، هنوز هیچ گوشی هوشمندی با این سنسور روانه بازار نشده است. اکنون به نظر می‌رسد شیائومی تصمیم به استفاده از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در شیائومی ۱۲T پرو گرفته است.

وب‌سایت SamMobile به نقل از یک منبع ویتنامی معتبر در یوتیوب، در گزارش جدید خود توضیح می‌دهد که چینی‌ها، شیائومی ۱۲T پرو را در اواخر سال جاری به عنوان اولین گوشی خود با سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی خواهند کرد. طبق شایعات قبلی، این گوشی یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه رده بالا خواهد بود، بنابراین انتظار نمی‌رود که به سنسور پرچمدار ایزوسل HP۱ مجهز شود و در عوض، شیائومی از سنسور ایزوسل HP۳ سامسونگ استفاده خواهد کرد.

شیائومی ۱۱T پرو

با این حال، موتورولا احتمالا اولین برندی باشد که گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی وارد بازار خواهد کرد. گفته می‌شود که این شرکت متعلق به لنوو قصد دارد گوشی X۳۰ پرو (با اسم رمز Frontier) را به سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP۱ مجهز کند.

همچنین شایعه شده S۲۳ اولترا احتمالا اولین گوشی از سری گلکسی سامسونگ خواهد بود که دارای سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. با این حال، هنوز مشخص نشده که این دستگاه از سنسور قدرتمند ISOCELL HP۱ بهره می‌برد یا خیر.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲T پرو

درباره سایر مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲T پرو، می‌توان به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد. همچنین ممکن است شیائومی در این گوشی از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات استفاده کند.

اخیرا همچنین شارژر ۲۰۰ وات شیائومی‌ مجوزهای لازم را از سازمان گواهی‌های اجباری چین (CCC) دریافت کرده تا احتمال عرضه یک گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰۰ واتی تقویت پیدا شود.

 

ارسال نظر