|
کدخبر: 265697

تولید گوشی های شیائومی با صفحه نمایش سامسونگ

خانواده شیائومی ۱۳ با صفحه نمایش E۶ Luminous سامسونگ تولید خواهند شد.

فناوری تولید گوشی های شیائومی با صفحه نمایش سامسونگ

شاید کمی زود باشد؛ اما از همین حالا اطلاعاتی از مشخصات ارتقایافته‌ی اعضای خانواده شیائومی ۱۳ –  Xiaomi ۱۳ منتشر شده است که با شما به اشتراک می‌گذاریم.

صرافی اریترون

در حالی که هنوز تمام اعضای خانواده شیائومی ۱۲ وارد بازار نشده‌اند و باید منتظر آمدن شیائومی ۱۲ اولترا باشیم؛ نام خانواده شیائومی ۱۳ بر سر زبان‌ها افتاده است.

به ادعای یک بلاگر فعال در شبکه اجتماعی ویبو (Digital Chat Station)، پرچمداران بعدی شیائومی از نسل دوم تراشه اسنپدراگون ۸ استفاده خواهند کرد. صفحه نمایش شیائومی ۱۳ هم ارتقای قابل توجهی خواهد یافت. صحبت از یک نمایشگر بزرگ ۲K با ساختار جدید و حاشیه‌های بسیار باریک است.

ظاهرا این گوشی به پنل درخشان E۶ ساخت سامسونگ تجهیز خواهد شد که در قیاس با E۵ (به کار رفته در شیائومی ۱۲ پرو)، میزان نور آبی و درخشندگی بهتری دارد.

پشتیبانی از عمق رنگ ۱۲ بیت (به جای ۱۰ بیت) را هم باید اضافه کنیم. همچنین صفحه نمایش جدید، نه ۱.۰۷ میلیارد؛ بلکه توانایی نمایش ۴ میلیارد رنگ را خواهد داشت.

از لحاظ ظاهری، سری Xiaomi ۱۳ مولفه‌های طراحی نسل فعلی را به ارث خواهد برد. این شامل نمایشگری با حفره‌ی مرکزی و لبه‌های خمیده می‌شود.

این افشاگر برای جنس پنل عقب، از دو ماده نام برده است: شیشه AG و سرامیک! البته وجود نسخه سوم با پنل عقب چرمی هم غیر ممکن نیست؛ چرا که شیائومی ۱۲ چرمی از مشتریان زیادی دلبری کرده است.

انتظار می‌رود اعضای خانواده شیائومی ۱۳ تا پیش از پایان سال جاری میلادی، معرفی شوند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها