|
کدخبر: 267820

گوشی ۵۰۰ دلاری شیائومی عرضه می شود + عکس

شیائومی ۱۲ لایت – Xiaomi ۱۲ Lite با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر امولد ۶.۵۵ اینچی رسماً معرفی شد. در ادامه شاهد مشخصات این گوشی چینی باشید.

فناوری گوشی ۵۰۰ دلاری شیائومی عرضه می شود + عکس

شیائومی ۱۲ Lite پس از افشای اطلاعات فراوان از آن و کمپین تبلیغاتی کوتاهی، بالاخره رسماً معرفی شده است. این نسخه از پرچمدار جدید شیائومی از یک نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و قیمت بحث‌برانگیزی برای آن تعیین شده است.

مشخصات شیائومی ۱۲ Lite

گوشی ۱۲ لایت برای جانشینی شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE می‌آید و نمایشگر امولد ۶.۵۵ اینچی با پشتیبانی از +HDR۱۰ و Dolby Vision را از آن به ارث برده است. با این حال، حالا پانچ هول این گوشی جدید در مرکز صفحه نمایش قرار گرفته و صفحه نمایش همچنین نرخ تازه‌سازی یا همان رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی را ارائه می‌دهد.

چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G که بر پایه فرایند ۶ نانومتری ساخته شده، دست‌نخورده باقی مانده است و همچنان با رم ۶ گیگابایتی یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی یا ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

در قاب پشتی شیائومی ۱۲ Lite یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور HM۲ سامسونگ و دیافراگم f/۱.۹ جا گرفته است. در کنار آن هم یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴ و یک دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. دوربین سلفی نیز به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی GD۲ سامسونگ با دیافراگم f/۲.۵ مجهز شده و از فوکوس خودکار و قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی نظیر حالت پرتره و Xiaomi Selfie Glow برخوردار است.

شیائومی ۱۲ لایت یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. مثل سایر نسخه‌های بین‌المللی شیائومی ۱۲، آداپتور این گوشی جدید نیز در جعبه موجود خواهد بود. این گوشی چینی از دو سیم کارت ۵G به صورت آماده به کار (Standby) پشتیبانی به عمل می‌آورد و از رابط کاربری MIUI ۱۳ بر پایه اندروید ۱۲ بهره‌مند است.

شیائومی ۱۲ Lite در سه رنگ مشکی، صورتی و سبز و در سه نسخه با سه حافظه مختلف عرضه می‌شود. نسخه مجهز به رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و با ارتقای رم به ۸ گیگابایت اما حفظ حجم حافظه داخلی، قیمت به ۴۵۰ دلار می‌رسد. نسخه بالارده با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی هم دارای قیمت ۵۰۰ دلار است.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر