|
کدخبر: 265940

این رمزارزها ناجی بازار می شوند

علی‌رغم رشد احساسات منفی پیرامون استیبل کوین‌ها در هفته‌های اخیر، آمارها نشان‌دهنده رشد سهم ارزش این دارایی‌ها نسبت به ارزش کل بازار و به‌جا گذاشتن یک رکورد جدید در این زمینه هستند. به گفته تحلیل‌گران بانک سرمایه‌گذاری آمریکایی JPMorgan Chase، افزایش سریع سهم استیبل کوین‌هایی مانند تتر، می‌تواند به یک روند صعودی در کل صنعت در آینده نزدیک اشاره داشته باشد.

در گزارش جدید منتشرشده از سوی تیم تحلیل این بانک، آمده است که سهم استیبل کوین‌ها از بازار با وجود کاهش شدید عرضه به بیش از ۱۴ درصد رسیده که حتی نسبت به رکورد قبلی در سال ۲۰۲۰ نیز بالاتر است. آن‌ها معتقدند که این افزایش سهم نشان‌دهنده فروش بیش‌ از حد و احتمال رشد بازار از این‌جا به بعد است. این سهم در چند روز گذشته به ۱۷ درصد افزایش‌یافته و به گفته CoinGecko به ۱۵۵ میلیارد دلار از ۹۴۶ میلیارد دلار ارزش کل بازار رسیده است.

لازم به ذکر است که در اواخر آوریل ۲۰۲۲، استراتژیست‌های این بانک با استناد به کاهش سهم استیبل کوین‌ها در بازار از ۱۰ به هفت درصد، پیش‌بینی کرده بودند که بازار با کاهش قیمت کوتاه‌مدت مواجه خواهد شد.

در هفته‌های گذشته، شبکه‌های ارائه‌دهنده استیبل کوین‌های با پشتوانه پول نقد، مانند تتر، مرتبا اطمینان داده‌اند که تحت تأثیر اتفاقات مربوط به سلسیوس، قرار نگرفته‌اند.

در نهایت، لازم به ذکر است که استراتژیست‌های بانک جی‌پی‌مورگان در فوریه ۲۰۲۲، پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

 

منبع: رمزارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها