|
کدخبر: 265873

امسال منتظر انفجار قیمت بیت کوین باشیم؟

یکی از معامله ‌گران مطرح بازار رمزارزها به نام مکس کایزر، با عنوان کردن چندین دلیل بر این باور است که بیت کوین در سال جاری به ۲۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

مکس کایزر، معامله‌گر و تحلیلگر بیت‌کوین، دوباره پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین در طول سال جاری به سطح ۲۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

او قبلاً در سال ۲۰۲۲ چندین بار این موضوع را توییت کرده بود، اما اکنون یکی از دلایل قطعی احتمال وقوع این اتفاق را ارائه می کند.

وی یکی از دلایل رشد قیمت بیت‌کوین را محدود بودن میزان عرضه آن، یعنی ۲۱ میلیون عنوان کرده که توسط خالق مرموز آن، ساتوشی ناکاموتو برنامه‌ریزی شده است.

علاوه بر این، وی به موضوع هاوینگ بیت‌کوین اشاره کرد که هر چهار سال یک بار میزان استخراج سکه‌ها نصف می‌شود. تا کنون ۱۸ میلیون بیت‌کوین استخراج شده و تنها ۳ میلیون کوین باقی مانده که سال‌ها طول خواهد کشید.

هاوینگ قبلی بیت کوین در اوایل ماه می ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، بنابراین انتظار می رود که هاوینگ بعدی در سال ۲۰۲۴ انجام شود.

تنها ۲۱ میلیون سکه قابل استخراج است و هیچ راهی در جهان برای افزایش این مقدار وجود ندارد. برخلاف بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال دارای منابعی هستند که به تریلیون ها مورد می‌رسد.

با شروع سال جاری، کایزر دلیل اصلی احتمال رسیدن بیت کوین به ۲۲۰ هزار دلار را به اشتراک گذاشت. کایزر معتقد است که رشد بالای قیمت بیت کوین با رشد گسترده هش ریت بیت کوین همراه خواهد بود.

در ۲ ژانویه، هش ریت بیت کوین به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۲۰۳.۵ اگزاهش رسید، در حالی که بیت کوین در سطح ۴۷ هزار دلار در صرافی های متمرکز معامله می شد.

در حال حاضر، بیت کوین بیش از نیمی از این ارزش را از دست داده است و اکنون در کانال ۲۰ هزار دلاری معامله می‌شود.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها