|
کدخبر: 264632

پیش بینی حیرت انگیز درباره قیمت بیت کوین

با وجود نزولی بودن بازار کریپتو در ماه‌های اخیر، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی و یکی از حامیان بزرگ بیت کوین، معتقد است که قیمت ارز دیجیتال برتر جهان تا ۱ میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

مایکل سیلور در جدیدترین اظهارات خود، بار دیگر گفته که بیت کوین، ابزار مالی بهتری نسبت به طلا است. سیلور پیش‌تر نیز در مورد مزایای بیت کوین به عنوان یک پوشش ریسک در برابر تورم گفته بود. بنابراین، حتی در حالی‌که بیت کوین با اوج قیمتی تاریخی خود فاصله زیادی دارد، دیدگاه سیلور نسبت به آن همچنان صعودی است.

در مصاحبه جدید خود، سیلور ادعا کرده که نسبت به نوسانات کوتاه‌مدت بیت کوین نگران نیست. از نظر او، فضای کریپتو به انکارکنندگان، بدبین‌ها و حامیان بیت‌ کوین تقسیم می‌شود و دو گروه اول اصرار دارند که این دارایی یا واقعی نیست یا دولت دیر یا زود آن را ممنوع خواهد کرد. از نظر سیلور، هر دو این گروه‌ها اشتباه می‌کنند.

به گفته سیلور، بیت کوین منحصربه‌فرد است؛ چون هیچ شبکه‌ای در جهان وجود ندارد که سطح پذیرش یا امنیت آن را داشته باشد. او همچنین با استناد به لایحه نظارتی جدید و دوستدار کریپتو که به‌تازگی ارائه شده، می‌گوید که این قانون احتمالی، می‌تواند بیت کوین را به رسمیت بشناسد.

سیلور بارها گفته که بیت کوین، آینده پول است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها