|
کدخبر: 261966

قیمت بیت کوین به میلیون ها دلار می رسد!

مایکل سیلور، مدیر عامل شرکت نرم افزاری Microstrategy چشم انداز بیت کوین خود را در مصاحبه با Yahoo Finance به اشتراک گذاشته است.

اقتصاد قیمت بیت کوین به میلیون ها دلار می رسد!

علیرغم ریزش اخیر در بازار رمزارزها، مدیران اجرایی این شرکت همچنان نسبت به بیت کوین صعودی هستند. از او پرسیده شد که آیا هدف قیمتی وجود دارد که در آن مایکرو استراتژی شروع به نقد کردن برخی از بیت کوین های خود کند؟ این شرکت در حال حاضر ۱۲۹۲۱۸ بیت کوین در اختیار دارد.

مدیرعامل با تاکید گفت که “نه”، “ما برای درازمدت در این بازار هستیم.” او توضیح داد: “استراتژی ما خرید بیت کوین و نگه داشتن بیت کوین است، بنابراین هیچ هدف قیمتی وجود ندارد.” او ادامه داد:

“من انتظار دارم که بیت کوین به میلیون ها دلار برسد. بنابراین، ما بسیار صبور هستیم. ما فکر می کنیم بیت کوین آینده پول ما است.”

او در مورد مقررات مربوط به رمزارزها، خاطرنشان کرد که “در دی سی و در کاپیتول هیل در مورد مقررات استیبل کوین و مقررات توکن اوراق بهادار یک بن بست وجود دارد.” سیلور افزود که “دولت می خواهد سریعتر حرکت کند” اما “کنگره کندتر حرکت می کند.”

رئیس میکرواستراتژی اظهار داشت:

“من فکر می‌کنم فروپاشی LUNA و UST، مقررات مربوط به استیبل کوین‌ها و توکن‌های امنیتی را تسریع می‌کند، که چیز خوبی برای صنعت خواهد بود.”

 

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر