|
کدخبر: 262531

بورس و کمک طلایی به تقویت اقتصاد داخلی

با بسترسازی مناسب برای سرمایه‌های علاقمند به سرمایه‌گذاری در عرصه کار اقتصادی می‌توان نقدینگی سرگردان جامعه را با آسودگی خاطر وارد بازار سرمایه به عنوان سمبل فعالیت‌های مولد کشور کرد و زمینه تقویت اقتصاد داخلی را رقم زد.

اقتصاد بورس و کمک طلایی به تقویت اقتصاد داخلی

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد بستر مناسب برای اشتغال‌زایی و تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف از جمله مباحثی است که باید برای تحقق آنان با جدیت گام برداشته شود. گفت: به نظر می‌رسد برای رونق و تحول در بازار سرمایه باید ضمن تقویت وضعیت اقتصادی کشور، مردم را برای سرمایه‌گذاری در آن تشویق کرد.

"رحمت اله فیروزی پوربادی" با بیان اینکه سرمایه‌گذاری مردم در بازار سرمایه به رونق تولید در کشور کمک قابل توجهی می‌کند، افزود: برای مشارکت و سرمایه‌گذاری مردم در بازار سرمایه، باید ضمن ایجاد امنیت، بسترهای مورد نیاز برای سرمایه گذاران فراهم شود تا سهامداران بدون نگرانی و به دور از هرگونه مانع، وارد بازار شده و سرمایه‌های خود را در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

به گفته این نماینده؛ با بسترسازی مناسب برای سرمایه‌های مردم، علاقمندان به حوزه کار اقتصادی و سرمایه‌گذاری می‌توانند با آسودگی بیشتر فعالیت خود را در بازار سرمایه انجام دهند.

وی ادامه داد: همواره باید به داشته‌های کشور اعتماد کرده و آنها را درحوزه‌ای چون حوزه بازار سرمایه جذب کرد تا صرف رونق و گسترش تولید شود و همچنین باید از محدودیت‌ها، مانع تراشی‌ها و موانع بیهوده برای سرمایه‌گذاری جلوگیری کرد تا بتوان با رونق اقتصادی و تعاملات اقتصادی خوب باعث افزایش سرمایه و تولید در کشور شده و اشتغال را در کشور گسترش داد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس عنوان کرد: با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات حوزه اقتصادی مرتفع می‌شود. بنابراین، برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید پایه‌های اقتصادی کشور تقویت شده و به سمت تولید کالاهای صادرات محور حرکت کرد.

فیروزی پوربادی خاطر نشان کرد: مسئولان وظیفه دارند مردم را وارد حوزه سرمایه‌گذاری کرده و از توان داخلی به منظور رونق اقتصادی و تولید بیشتر استفاده کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا کسی به داد بورس وسرمایه مردم نمیرسد چند سال بدبختی

ارسال نظر