|
کدخبر: 262245

خبر باور نکردنی درباره ارز دیجیتال اتریوم

به نظر می‌رسد تغییر الگوریتم اجماع اتریوم به مدل اثبات سهام (PoS) که مدت‌ها در انتظار آن بودیم و بارها و بارها به تعویق افتاد، در ماه آگوست رخ خواهد داد.

اقتصاد خبر باور نکردنی درباره ارز دیجیتال اتریوم

پرستون ون لون، یکی از توسعه‌دهندگان اصلی شبکه اتریوم، اعلام کرده که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این انتقال که تحت عنوان «ادغام- The Merge» شناخته می‌شود، در ماه آگوست انجام خواهد شد. به گفته ون لون، تیم اتریوم قصد دارد که قبل از اجرای بمب سختی، این انتقال را انجام دهد.

جاستین دریک، یکی از محققان بنیاد اتریوم نیز ضمن اعلام این موضوع، اظهار داشته که اطمینان از انجام سریع ادغام، قبل از فعال شدن بمب سختی در ماه آگوست، اولویت اصلی تیم اتریوم است.

بمب سختی به یک برنامه کدگذاری شده در بلاکچین اتریوم اشاره دارد که با هدف کند کردن سرعت شبکه فعال خواهد شد. در واقع، این برنامه طراحی شده تا با سخت‌تر کردن پروسه ماینینگ و فریز کردن آن (آغاز عصر یخبندان اتریوم)، ماینرها را به کنار گذاشتن مدل اثبات کار (PoW) و انتقال به مدل PoS پس از ادغام، تشویق کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، به‌روزرسانی ادغام قرار است در تاریخ ۸ ژوئن در شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) اجرا شود که این موضوع، یک نقطه عطف مهم برای شبکه اتریوم به شمار می‌رود.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها