|
کدخبر: 257744

قیمت ربع سکه صعودی شد

قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر تعطیلی بازار جهانی طلا و افزایش قیمت دلار در بازار آزاد نوساناتی را تجربه می‌کند. به‌طوریکه قیمت سکه امامی افزایش و قیمت ربع سکه کاهش قابل توجهی یافته است.

در شرایطی که بازار جهانی تعطیل است و آخرین قیمت اونس جهانی با کاهش معادل ١٨٩٧ دلار و ٢٨ سنت ثبت شده، از طرفی قیمت دلار در حال پیشروی در کانال ٢٨ هزار تومان است، در نتیجه شرایط شاهد نوسانات قیمتی در بازار طلا و سکه هستیم، به‌گونه‌ای که با کاهش ۵٠ هزار تومانی قیمت سکه امامی و افزایش ٨٠ هزار تومانی ربع سکه روبرو هستیم.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ١٠۴ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ١۴٩ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۵٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٢٩۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز پنجشنبه هفته گذشته، ۷میلیون و ٢٣٣ هزارتومان بود که با اندکی کاهش قیمت روبرو بوده است

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٢٨٢ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ٢٠٢ هزار تومان، افزایش قیمت ٨٠ هزار تومانی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۶٠٢ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵٩٨ هزار تومان افرایش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۵۴١ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ١۵ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ١۴١ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک. میلیون و ۵۴ هزار تومان حباب دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها