|
کدخبر: 255022

آخرین نوسانات قیمت طلا و سکه

قیمت‌ دلار، طلا، امروز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱، نوساناتی داشته است. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

بازار دلار، طلا و سکه، امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار امروز در مجموع روند افزایشی است. برخی کانال‌های تلگرامی، نرخ دلار را حدود ۲۷,۵۲۰ تا ۲۷۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که تا این لحظه به تدریج رو به افزایش بوده است.

دلار فردایی نیز در این کانال‌ها، همین روند را دارد و به ۲۷,۹۰۰ تومان هم رسید. روز پنجشنبه، آغاز معاملات دلار با قیمت ۲۷,۸۰۰ تومان بود. کف قیمت، ۲۷,۴۷۰ و سقف آن ۲۷,۸۲۰ تومان ثبت شد. آخرین معامله فردایی نیز با نرخ ۲۷,۴۸۰ تومان انجام شد. این در حالی است که معامله فردایی دلار، طبق قانون ممنوع است.

روز گذشته نیز، آغاز معاملات دلار با قیمت ۲۷,۵۵۰ تومان بود. کف قیمت، ۲۷,۵۱۰ و سقف آن ۲۷,۶۰۰ تومان ثبت شد. آخرین معامله فردایی نیز با نرخ ۲۷,۵۵۰ تومان انجام شد.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی نیز با افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۵۳۳۷ تومان ثبت شده است.

علاوه بر دلار، در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و به یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۳ تومان رسیده است.

قیمت سکه طرح جدید نیز اکنون روند کاهشی دارد و ۱۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان ثبت شده است.

اما قیمت سکه طرح قدیم در لحظه تنظیم این خبر صعودی است و با نرخ ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

نرخ اونس جهانی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و به قیمت ۱۹۷۴ دلار معامله می‌شود.

آخرین اخبار از مذاکرات وین

یکی از مهم‌ترین مسائلی که روی در بازارهای دلار، طلا و سکه در ایران اثر می‌گذارد مذاکرات وین است. در روزهای گذشته انتشار اخبار تردیدآمیز در این مورد، قیمت‌ها را افزایشی کرده بود. در ادامه انتشار اخبار مربوط به آزاد شدن بخشی از منابع مالی بلوکه شده ترمز افزایش قیمت در بازار ارز را تا حدودی کشید و قیمت‌ها نزولی شد. اما دلار امروز بار صعودی شد.

با وجود تایید این خبر از سوی وزارت امور خارجه ایران، آمریکا روز گذشته، آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران صحت ندارند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در این مورد گفت: گزارش‌ها درباره این که پول‌های ایران در حساب‌های مسدود شده در کشور‌های طرف سوم [طرف سوم تحریم‌های آمریکا] نادرست هستند.

او مدعی شد: نه شرکای ما این پول‌ها را به ایران داده‌اند و نه آمریکا انتقال این پول‌های بلوکه شده را مجاز یا تایید کرده است.

قیمت‌ها در بازارهای دلار، طلا و سکه تحت تاثیر اخبار مختلف نوساناتی دارد.

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها