|
کدخبر: 255146

ادامه سیر صعودی سکه امامی

در شرایطی که بازار اونس جهانی تعطیل است و قیمت دلار در بازار آزاد مجددا تا پله اول کانال ۲۸ هزار تومان پیشروی کرده، قیمت انواع سکه ثبات نسبی را تجربه می‌کند. این در حالی است که سکه امامی در ادامه روند افزایشی روز گذشته امروز نیز با حدود ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت روبرو بوده است.

امروز در حالیکه بازار اونس جهانی تعطیل است و  نرخ دلار در ادامه سیر صعودی روز گذشته به پله اول کانال ۲۸ هزار تومان رسیده و تا این لحظه معادل ۲۸ هزار و ۱۳۰ تومان معامله می‌شود، با این وجود، قیمت ها در بازار سکه، تغییرات چندانی را در همه سکه ها تجربه نکرده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۳۸۵ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۳۰۸ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی حدود ۸۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ٣۴۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، تغییر قیمتی را تجربه نکرده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ٣٠٢ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به قیمت روز گذشته تغییری نداشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۸۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان افزایش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۳۱۱ هزارتومان، نیم سکه، ۸۱۱ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۳۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۷۱ هزار تومان حباب دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها