|
کدخبر: 250658

منتظر افزایش قیمت این ارز دیجیتال باشید

شبکه کاردانو در ماه‌های اخیر علاقه و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. از زمان راه‌اندازی این بلاکچین در سپتامبر سال ۲۰۱۷، کاردانو خود را به عنوان پروژه‌ای معرفی کرده که متعهد به تحقیقات و آزمایش‌های دقیق است. پس از تأخیر زیاد، سرانجام کاردانو هارد فورک آلونزو را اجرا کرد که قراردادهای هوشمند را برای این شبکه به ارمغان آورد. از آن زمان، شبکه کاردانو ارتقاهای مهم دیگری را هم تجربه کرده و شاهد تحولات کلیدی بوده است.

به گزارش سایت زد وای کریپتو، در حال حاضر، تعداد پروژه‌های ساخته شده بر بستر کاردانو از ۵۱۷ پروژه فراتر رفته است. با این حال، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار و خالق کاردانو می‌گوید که این تنها آغاز کار است. او در توییت جدید خود می‌نویسد:

پس از اجرای هارد فورک واسیل در ماه ژوئن، موج بزرگی از پروژه‌ها در راه کاردانو خواهد بود.

هارد فورک واسیل – که به افتخار دوست فقید هاسکینسون، واسیل دابوو (Vasil Dabov) نامگذاری شده و قرار است در ماه ژوئن اجرا شود – به دنبال افزایش و بهبود مقیاس‌بندی شبکه کاردانو برای دیفای، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و قراردادهای هوشمند است.

علاوه بر این، قابلیت‌هایی همچون UTXO، Pipelining، Plutus CIP و Hydra نیز جزوی از برنامه‌های گسترده‌تر کاردانو برای افزایش مقیاس‌پذیری این شبکه هستند. این پیشرفت‌ها قرار است توان عملیاتی کاردانو را بهبود ببخشند و این شبکه را برای مدیریت بهتر صرافی‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز، بهینه‌تر کنند.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم دیفای لاما (DefiLlama)، ارزش کل دارایی‌های قفل شده در شبکه کاردانو افزایش یافته و به بیش از ۱۹۵ میلیون دلار رسیده است. بیش از ۵۷ درصد این وجوه در صرافی غیرمتمرکز ساندی سواپ (SundaeSwap) قفل شده است.

در این میان اما، ارز دیجیتال کاردانو نتوانسته عملکرد قابل‌قبولی از خود به نمایش بگذارد. این رمزارز که در سپتامبر ۲۰۲۱ به اوج ۳٫۱ دلاری خود رسید، اکنون بیش از ۷۲ درصد از اوج تاریخی خود فاصله دارد.

در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال ADA در محدوده قیمتی ۰٫۸۴ دلار معامله می‌شود که ۵٫۳۴ درصد رشد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.

در حالی که عملکرد قیمت ADA ممکن است برای برخی از اعضای جامعه که امیدوار به سودهای سریع‌تر هستند، نگران‌کننده باشد، اما هاسکینسون معتقد است که ارتقای شبکه در ماه ژوئن می‌تواند منجر به رشد قیمتی این ارز دیجیتال نیز شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها