|
کدخبر: 243306

کاردانو آینده جذابی خواهد داشت

این روزها برای جامعه کاردانو روزهای پرتنشی است، دو پروژه مهم بلاکچین کاردانو، یعنی صرافی غیر متمرکز SundaeSwap و پلتفرم پرورش پروژه CardStarter، با هم نزاع تندی را آغاز کرده اند که اخیراً به دادگاه هم کشیده شده است.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) ناامیدی خود از این موضوع را ابراز کرد و از سایر جوانان توسعه دهنده این اکوسیستم خواست که بهتر عمل کنند.

با این‌حال در طول یک قسمت از برنامه Sean Kim، این تحلیلگر تکنیکال نسبت به آینده کاردانو بسیار امیدوار بود. علاوه بر این هاسکینسون هم برنامه‌های مورد انتظار و هیجان این پلتفرم را معرفی کرد.

به گزارش وبسایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، هاسکینسون در این برنامه اظهار داشت که از نظر او استیبل کوین‌های الگوریتم دار «بسیار جذاب» هستند، زیرا اجازه جداسازی سیاست پولی را می‌دهند. موسس کاردانو مدعی شد، در حالیکه بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش عمل می‌کند ولی به عنوان ابزار معادله یا واحد حساب «جذابیتی» ندارد. علاوه بر این هاسکینسون شرح داد که استیبل کوین‌های الگوریتم دار چطور می‌توانند نقشی اساسی در اقتصاد السالوادور ایفا کنند.

به نظر من السالوادور یکی از اولین کشورهایی است که می‌تواند از این سیستم بهره ببرد. مردم آنجا هنوز از دلار استفاده می‌کنند و پول نقد در همه جای کشور پیدا می‌شود، آن‌ها فقط تبادل بیت کوین و دلار را ساده تر کرده اند. چه می‌شود اگر یک استیبل کوین شبه دلار برای بیت کوین و در واقع یک استیبل کوین الگوریتم دار بسازیم.

هاسکینسون سپس Djed را برای بینندگان یادآوری کرد. Djed استیبل کوینی الگوریتم دار با پشتوانه کریپتو است که زیر مجموعه کاردانو، IOG آن را خلق کرده است. موسس کاردانو پیشنهاد کرد که چنین اصولی می‌تواند برای سایر دارایی‌های کریپتو هم پیاده شود.

با نگاهی به السالوادور و آرژانتین، هاسکینسون خاطر نشان کرد که سرمایه گذاری روی دارایی‌های ضد تورمی روش خوبی برای مقابله با تورم و «مخفی کردن پول» توسط مردم بوده است.

برنامه دیگری که از نظر او بسیار هیجان انگیز بود، ساخت پلتفرم وام دهی همتا به همتا در آفریقا تا ماه‌های آینده بود. او معتقد است که به جریان انداختن ارزش از «دنیای توسعه یافته» به «دنیای در حال توسعه» به استاندارد کردن نرخ اینترنت کمک می‌کند.

با همه این تفاسیر، همه گاوها منتظر یک جهش تند قیمت در ADA هستند. بنابر وبسایت Coinbase، توکن ADA در حال حاضر در حوالی ۱.۰۳ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت آینده ریزشی ۳.۴۴ درصدی را ثبت کرده است. لازم به ذکر است که در ماه گذشته قیمت این توکن ۳۴.۴۱ درصد ریزش داشته است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها