|
کدخبر: 248358

کشف ۳۸ ماینر غیرمجاز در این استان

در شهرهای اهواز، حمیدیه و باوی با همکاری عوامل انتظامی ۳۸ دستگاه رمز ارز غیر مجاز کشف و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه این تعداد دستگاه ماینر از نوع M۳ و S۹ بودند بیان کرد: ۱۱ دستگاه ماینر در منطقه پاداد شهر اهواز با همکاری کلانتری ۲۳، تعداد ۹ دستگاه در روستای گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه توسط عوامل انتظامی کشف و جمع‌آوری شد.

عبدالحمید عباس شیاری با بیان اینکه این تعداد دستگاه در هفته جاری کشف و جمع آوری شدند ، ادامه داد : تعداد ۱۶ دستگاه ماینر مدل M۳ در روستای گبیر در بخش عنافچه شهرستان باوی و تعداد ۲ دستگاه ماینر استخراج "ریگ" رمز ارز اتریوم در منطقه شهرک برق اهواز کشف و جمع آوری شد.

وی گفت: از شهروندان انتظار داریم با رعایت الگوی مصرف و کمک به شناسایی دارندگان برق غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرقانونی، ما را در برخورداری از شبکه پایدار و با ولتاژ کیفی یاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود:همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارایه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق " اپلیکیشن برق من " ، " سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat " و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش و معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها