|
کدخبر: 247934

کشف ۱۷ ماینر غیرمجاز در این استان

در ۲ هفته گذشته تاکنون ۱۷دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و جمع آوری شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به ضرورت جمع آوری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه، تعداد ۱۷دستگاه ماینر غیرمجاز در مناطق پادادشهر و گلدشت اهواز و در قالب ۲ مزرعه کشف و ضبط شد.

عبدالحمیدعباس شیاری افزود: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع اوری این دستگاه ها هستیم.

وی گفت: مجموعه برق اهواز همواره با تمام توان خود در جهت برخورداری شهروندان از شبکه ای پایدار تلاش می کند و با اجرای طرحهای تاب آوری شبکه و مقابله با انشعاب های غیرمجاز و ساماندهی، در راستای اصلاح و توسعه بخش های فرسوده شبکه گام بر می دارد.

شیاری ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت الگوی مصرف و کمک به شناسائی دارندگان برق غیرمجاز و دستگاههای استخراج رمز ارز غیرقانونی ما را در برخورداری از شبکه پایدار و با ولتاژ کیفی یاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها