|
کدخبر: 242137

​واکنش بازار ارز دیجیتال به ۵ رویداد سیاسی

کارشناسان عقیده دارند بازار رمزارزها منتظر سیگنال است و به همین دلیل فعلا روندی رنج پیدا کرده است. آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته تغییر خاصی نداشته و هنوز در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود.

۵ خبر مهم بازار امروز

باگوات کاراد، وزیر اتحادیه هند گفت: رمزارزها هنوز در هند قانونی نشدند و شاید در آینده قانونی شوند.

ایلان ماسک، کارآفرین میلیارد و مدیرعامل استرالینک گفت: دوج‌کوین به عنوان ارز پرداخت اینترنت استارلینک به کار می‌رود. البته این خبر هنوز قطعی نیست.

اندرو هولنس، نخست وزیر جامایکا گفت: بانک مرکزی این کشور به زودی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را منتشر می‌کند. این کشور سال گذشته ارز دیجیتال خود را آزمایش کرد.

بانک مرکزی بحرین (CBB) با همکاری شرکت بانکداری عرب، شبکه انتقال برون مرزی با استفاده از سیستم بلاکچین بانک جی‌پی‌مورگان را آزمایش کرده است. گزارش شده این درگاه راهی امن و کارآمد برای تسویه‌ حساب‌های برون مرزی فراهم می‌کند.

بزرگ‌ترین بانک سوئد در گزارشی نوشت: اگرچه علاقه به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها زیاد است اما انتظار داریم قانون‌گذاری این حوزه توسط کنگره بیشتر طول بکشد. قانون‌گذاران در رابطه با بررسی همه جوانب به کنگره هشدار دادند.

بر اساس داده‌های L۲Fees میانگین هزینه ارسال اتریوم به کمتر از یک دلار و هزینه سواپ توکن‌ها در این بستر بین ۳۱ سنت تا ۲٫۱۸ دلار کاهش یافت.

تکنیکال

بیت‌کوین دوباره روندی رنج میان ۴۱ تا ۴۵ هزار دلار پیدا کرده است.

شاخص مقاومت نسبی در نیمه پایینی کانال نوسان می‌کند و روند نزولی به خود گرفته است.

مکدی در نمودار ۴ ساعته در حال صدور سیگنال خرید است و این موضوع می‌تواند نشانگر نوسانی صعودی در کوتاه‌مدت باشد.

MFI روی محدوده عددی ۵۱ قرار دارد و این محدوده سیگنالی برای بیت‌کوین ندارد.

اگر بیت‌کوین نتواند بالای محدوده مقاومت خود تثبیت شود احتمال ریزش بیشتر می‌شود و اگر محدوده ۴۰ هزار دلار از دست برود احتمال ریزش بازار زیاد است.

اتریوم برخلاف بیت‌کوین ریزش بیشتری را تجربه کرده و حالا در محدوده ۲ هزار و ۸۰۰ دلار معامله می‌شود. کارشناسان عقیده دارند تا زمانی که اتریوم بالای ۳ هزار و ۲۰۰ دلار تثبیت نشود احتمال روند صعودی کم است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها