|
کدخبر: 241605

خبری که مثل بمب در بازار ارزهای دیجیتال صدا کرد

پس از آن که مدیر ارشد فناوری استیبل کوین تتر (USDT) در توئیتر در مورد توسعه و رشد این رمزارز اطلاع رسانی کرد، دنیای رمزارزها را تکان داد.

پست توئیتی بیان کرد که شبکه تتر این پیشرفت تاریخی را در مدت سه هفته منتشر خواهد کرد. در این پست مشخص نشده است که این شبکه چه نوع پیشرفتی را ایجاد می کند. با این حال، جامعه آن امیدوار است که این پیشرفت تتر را به سطح کاملا جدیدی برساند.

یادآوری می شود که در ماه های گذشته، تتر با چالش های زیادی در صنعت رمزارزها مواجه بوده است. مسائل پیش آمده برای این شبکه بیشتر بر روی ذخایر صندوق و نحوه خرج کردن منابع مالی شبکه متمرکز بود. این مسائل مانند بمب در دنیای رمزارز سر و صدا به پا کرد و حتی توجه مقامات سراسر جهان را به خود جلب نمود. همین، بازه ای در تاریخ وجود دارد که تتر از انجام معاملات در نیویورک منع شده است.

این توئیت نظرات مختلفی را در سراسر جامعه توئیتر برانگیخته است. برخی به راحتی متقاعد نمی شوند در حالی که برخی دیگر فقط منتظر وقوع آن هستند. علاوه بر این، این پست توئیتری قبلاً بیش از ۱۷۹ بار بازتوئیت شده است که بیش از ۱۸۰۰ لایک داشته که به مرور زمان درحال افزایش می باشد.

از طرفی علیرغم اخبار منفی که این شبکه در ماه های گذشته با آن مواجه بود، تتر همچنان یکی از دارایی های دیجیتال معروف در بازار است. این رمز ارز یکی از پرمعامله‌ترین جفت‌هایی است که معامله‌گران می‌توانند از بلاکچین های مختلفی مانند TRC۲۰، SOLANA و BEP۲۰ برای جلوگیری از کارمزد بالای تراکنش ها استفاده کنند.

در زمان نگارش مقاله، تتر یکی از ۳ رمزارز برتر در پلتفرم Coingecko است. ارزش بازار آن بیش از ۷۸ میلیارد دلار می باشد.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها