|
کدخبر: 225133

رقابت داغ ۳ رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال

در حالی که ارزش بازار جهانی رمزارزها در محدوده ۲٫۲ هزار میلیارد دلاری است، هر روز پروژه‌های جدیدی به این بازار اضافه شده که با استقبال شدید سرمایه‌گذاران مواجه می‌شوند.

کوین‌مارکت‌کپ یکی از پلتفرم‌های معاملاتی مشهور در بازار رمزارزها است. اما امروز چه ارزهایی در این پلتفرم بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته‌اند؟

هاف‌پیتزا(PIZA)

هاف پیتزا یک پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس است که خود را به عنوان یک جامعه مستقل پاداش‌دهی غیرمتمرکز توصیف می‌کند. PIZA خدمات متنوعی از جمله بازی پیش‌بینی قیمت، بازار NFT و یک اپلیکیشن غیرمتمرکز را ارائه می‌کند که در آن کاربران می‌توانند با استفاده از آن به متامسک متصل شوند.

در حال حاضر هاف پیتزا با قیمت ۰٫۰۰۰۴۰ دلاری و رشدی ۱٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته در رتبه ۲۸۲۱ از نظر ارزش بازار قرار دارد. PIZA از طریق صرافی‌های پنکیک‌سوآپ، ال‌بانک، گیت.آی‌اُ و پروبیت گلوبال قابل خریداری است.

گیمینگ دوج (GAMINGDOGE)

همانطور که از اسمش پیداست، گیمینگ دوج یک توکن میم است که قرار است باعث افتخار جامعه گیمرها و دوج شود.

گیمینگ دوج یک اکوسیستم تمام عیار ارائه می‌کند که شامل صرافی غیرمتمرکز، بازار NFT و بازی‌های NFT متنوع می‌شود.

GDSwap صرافی غیرمتمرکز گیمینگ دوج است که در آن کاربران می‌توانند هر توکن در شبکه BEP-۲۰ را معاوضه کنند. این تیم در فرایند توسعه اپ موبایلی گیمینگ دوج هستند. اپلیکیشنی که کاربران را قادر می‌سازد بازی کرده و NFT رایگان بگیرند.

در حال حاضر اندازه بازار گیمینگ دوج حدود ۲٫۵ میلیون دلار است. این توکن را می‌توان از طریق پنکیک‌سوآپ و دی‌کوین خرید.

رترومون (RETRO)

رترو چند هفته‌ای است که مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. رترومون یک پلتفرم (بازی کن جایزه بگیر) است که در حوزه صنعت بلاکچین پیشرو است. یک مینی‌گیم آرکید کلاسیک که در آن کاراکترهای NFT نقش‌آفرینی می‌کنند.

رترو همچنین یک توکن بر پایه BEP-۲۰ روی زنجیره هوشمند بایننس دارد. علاقمندان می‌توانند این ارز دیجیتال را از پنکیک‌سوآپ خریداری کنند.

در حال حاضر هر رترو ارزشی معادل ۰٫۰۰۱ دلار دارد و ارزش بازار  هم ۱٫۸ میلیون دلار برآورد شده است.

 

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها