|
کدخبر: 235828

سگ ها عامل ریزش بیت کوین / شیبا نابود می شود؟

مایک مک گلون(Mike McGlone)، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس(Bloomberg Intelligence)، ادعا می کند که بازار باید از کوین های سگ پاک شود تا بیت کوین(Bitcoin)، اتریوم(Ethereum) و همچنین استیبل کوین های وابسته به دلار بتوانند به تغییر سیستم مالی جهان ادامه دهند.

مک گلون دیدگاه بسیار منفی نسبت به دوج کوین (Dogecoin) و شیبا اینو (Shiba Inu) دارد و بیان می‌کند که این ارزهای دیجیتال نمونه‌های برجسته‌ای از پوچی بازار هستند:

“کوین های سگ، نمونه‌های بارزی از زیاده‌روی‌های سوداگرانه در این فضا بودند و هر چه زودتر بازار از این حماقت پاک شود، احتمال بیشتری وجود دارد که سه تفنگدار، بیت‌کوین، اتر و تکثیر استیبل کوین ها، دگرگونی سیستم مالی جهانی را از سر بگیرند. سیستم.”

شیبا اینو و دوج کوین پس از ثبت بازدهی بسیار زیاد در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) و مجذوب شدن جامعه سرمایه گذاری، به ترتیب ۷۰.۸۷ و ۷۹.۲۱ درصد نسبت به بالاترین رکورد خود، کاهش یافته اند. هر دوی آنها در دو روز گذشته همراه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اصلی، ضرر دو رقمی را ثبت کردند.

پس از پایان یافتن شور و شوق سوداگرانه، کوین ‌های میم با وجود پذیرش رو به رشد معامله گران، در تلاش برای احیای حرکت صعودی هستند. هم شیبا اینو و هم دوج کوین امسال توسط زنجیره سینمای AMC پذیرفته می شوند. شرکت سازنده خودروهای الکترونیکی، تسلا(Tesla) اکنون اجازه استفاده از دوج کوین را برای خرید برخی کالاها می دهد.

در حالی که بسیاری به نادیده گرفتن Dogecoin ادامه می دهند، ایلان ماسک(Elon Musk) و مارک کوبان(Mark Cuban)، طرفداران میلیاردر میم کوین، معتقدند که DOGE می تواند به عنوان یک وسیله پرداخت قابل اجرا عمل کند.

در همین حال، شیبا اینو همچنان شاهد پیشرفت‌های جدید در اکوسیستم خود است. یک نسخه بتا از سازمان غیرمتمرکز خودمختار Doggy ماه گذشته راه اندازی شد.

 

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها