|
کدخبر: 230447

۲۰۲۲ سال شوم برای شیبا و دوج کوین

کریستوفر وکیو (Christopher Vecchio)، استراتژیست ارشد شرکت DailyFX، ادعا می‌کند که بعید است ۲۰۲۲ سال خوبی برای میم کوین‌ها باشد.

وی در مصاحبه اخیر خود گفته که اگر شیبا اینو و دوج کوین سال ۲۰۲۲ را به‌خوبی پشت سر بگذارند، بسیار شگفت‌زده خواهد شد.

وکیو معتقد است که فقط ایلان ماسک می‌تواند این کوین‌ها را با پامپ کردن آنها در توییتر نجات دهد:

من بسیار شگفت‌زده خواهم شد اگر دوج کوین و شیبا سال خوبی داشته باشند، مگر اینکه شخصی مانند ایلان ماسک آنها را در توییتر پامپ کند.

اگرچه دیدگاه وکیو نسبت به بیت کوین نیز نزولی است، اما او پیش‌بینی می‌کند که پادشاه ارزهای دیجیتال کمترین آسیب را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ خواهد دید. در واقع، وکیو معتقد است که آلت کوین‌ها و میم کوین‌ها در مقایسه با بیت کوین، ضررهای بیشتری را متحمل خواهند شد.

وکیو افزود که بیت‌ کوین همراه با بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، پس از این‌که این ارز دیجیتال پرچم‌دار نتوانست به هدف ۱۰۰ هزار دلاری که توسط مدل انباشت به جریان و بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی شده بود، دست یابد، در حال گذر از یک مرحله بحرانی است.

او همچنین به این واقعیت اشاره کرد که تراکنش‌های درون زنجیره‌ای و تعداد کیف پول‌های فعال نیز کاهش یافته‌اند.

بیت کوین سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۴۶،۴۳۹ دلار (در صرافی Bitstamp) به پایان رساند و به این ترتیب، بالاترین قیمت بسته شدن کندل سالانه خود را در تاریخ ثبت کرد. با این حال، این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۳۲ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.

وکیو ادعا می‌کند که سال ۲۰۲۱، سالی برای بسته‌های حمایتی بود، اما او انتظار دارد که امسال همه چیز به طرز چشمگیری متفاوت باشد. در این میان، فدرال رزرو آمریکا نیز در آستانه افزایش نرخ بهره است.

علاوه بر این، بعید به نظر می‌رسد دموکرات‌ها بتوانند کنترل خود بر مجلس و سنای ایالات متحده را حفظ کنند، که این موضوع نیز احتمالاً منجر به کاهش کسری بودجه خواهد شد.

در همین راستا، وکیو می‌گوید:

انگیزه‌های ریسک شروع به تغییر می‌کنند. این شور و شوق سوداگرانه ممکن است تا حدی از بین برود.

 

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر