|
کدخبر: 234145

بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال

خرید و فروش تتر (Tether) با نماد USDT که یکی از رمز ارزهای پایدار (استیبل کوین) جهان به شمار می‌رود، در طی چند سال اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده است. طبیعتا برای خرید و فروش رمز ارز باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که پشتوانه قوی و مشخصی دارند تا نوسان کمی را شاهد باشید. تتر به عنوان یک استیبل کوین، با پشتوانه دلار آمریکا - هر واحد تتر معادل یک دلار - وارد بازار شده است. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری و خرید فروش است. با توجه به تحریم‌های زیادی که برای کاربران ایرانی ایجاد شده و امکان افتتاح حساب ارزی و کار کردن راحت با صرافی‌های خارجی وجود ندارد، شناخت صرافی ارز دیجیتال مطمئن داخلی بهترین راه حل است. بنابراین باید ضمن شناخت رمز ارز مناسب جهت سرمایه گذاری، در مورد ویژگی‌ها و نحوه خرید و فروش آن بیشتر بدانید. در این مطلب، جواب تمامی سؤالات خود را در مورد ویژگی‌ها و نحوه خرید و فروش تتر، پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید.

تتر

چرا خرید و فروش تتر تا این اندازه افزایش یافته است؟

امروزه تعداد ارزهای دیجیتالی در حال افزایش است و هر کدام مزایای خاص خود را دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد در همان مرحله اول، یعنی انتخاب ارز دیجیتالی مناسب سردرگم می‌شوند. ما به شما تتر را پیشنهاد می‌کنیم. اینکه چرا خرید و فروش تتر را توصیه می‌کنیم به دلیل ویژگی‌های این ارز دیجیتالی است:

  • شفافیت عملکرد آن بالاست:

عملکرد ارز دیجیتال تتر کاملا شفاف و واضح است به همین دلیل خرید و فروش تتر با استقبال زیادی مواجه شده است. در واقع به ازای تولید هر تتر، یک دلار در ذخایر بانکی نگهداری می‌شود تا ارزش آن همیشه معادل 1 دلار باشد. از طرفی برای این ارز دیجیتالی، الگوریتم Proof of Reserve طراحی کرده‌اند تا بتوانید هر لحظه، میزان توکن USDT در حال گردش را ببینید. از طرفی مقدار معادل تتر به دلار را می‌توان با ترازنامه‌های بانکی که منتشر می‌کنند، بررسی نمایید.

  • راه نجات شما برای ضرر نکردن است:

همانطور که گفتیم تریدرها برای جلوگیری از ضررهای ناگهانی و یا نوسانات شدید به دنبال ارزهای دیجیتالی مطمئن و پایدار هستند. خرید و فروش رمز ارز تتر از چنین ویژگی برخوردار است. با سرمایه گذاری در این ارز دیجیتالی نه تنها نسبت به ضررهای احتمالی حاشیه اطمینان بالاتری دارید، بلکه می‌توانید هر نوع ارز دیجیتالی را به آن تبدیل کنید. با این کار هر موقع احساس کردید که ارز دیجیتال شما نوسانات زیادی پیدا کرده یا در معرض سقوط شدید است، با تبدیل فوری ارز دیجیتال به تتر از این ضرر جلوگیری خواهید کرد.

  • تتر به شکل متمرکز کار می‌کند:

تتر برخلاف بیت کوین متمرکز است و دولت آمریکا می‌تواند با ذخایر فیاتی خود در مواقع لزوم بر روی آن تغییر ایجاد کند. از طرفی امکان مسدودسازی یا فریز کردن موجودی کاربران در کیف پول دیجیتالی آنها وجود دارد. با این کار امکان تخلف و کلاهبرداری به صفر می‌رسد.

  • بسیاری از کیف پول‌های دیجیتالی قابلیت نگهداری تتر دارند:

یکی از مواردی که در خرید و فروش تتر مشابه با هر نوع ارز دیجیتالی اهمیت بالایی دارد، نگهداری آن در یک کیف پول دیجیتالی مطمئن و ایمن است. خوشبختانه توکن USDT را می‌توان در بهترین و امن‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری دنیا ذخیره کرد. از جمله کیف پول‌های نرم افزاری می‌توان به مای اتر والت، اتمیک والت، تراست والت، کوینومی و غیره اشاره کرد. کیف پول‌های سخت افزاری لجر و ترزور هم قابلیت ذخیره سازی تتر را دارند که بسیار ایمن هستند.

  • فروش و خرید آنی:

در حالت عادی برای خرید و فروش دلار در صرافی خارجی باید چندین روز صبر کنید و این در حالیست که خوش شانس باشید و به تعطیلی یا آخر هفته کاری بانک‌ها برخورد نکنید. اما با خرید و فروش تتر می‌توانید این پروسه را به چند دقیقه کاهش دهید. ضمن اینکه معاملات تتر محدودیت زمانی و مکانی ندارند و شما می‌توانید در صرافی‌های معتبر داخلی، بی نیاز از صرافی‌های خارجی این کار را انجام دهید. خرید و فروش آنی تتر به شما این امکان را می‌دهد تا از نوسانات رمز ارزها به نفع خودتان استفاده کنید.

  • کارمزد بسیار پایین:

کارمزد نقل و انتقال بین کیف پول‌های مختلف تتر بسیار پایین است. از طرفی خرید و فروش تتر، کارمزد بسیار کمی دارد و اگر صرافی معتبر و مطمئن انتخاب کنید، می‌توانید در ازای فروش تتر، هیچ کارمزدی پرداخت نکنید.

رمز-ارز

معرفی بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش تتر

تا اینجا متوجه شدید که تتر یکی از بهترین ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها برای ترید کردن است. اما سؤال اینجاست که تتر از کجا بخریم و چطور بفروشیم؟ چون طبیعتا هر خریدی با فروش همراه است و شما باید بتوانید در مواقع نیاز، تتر خریداری شده را بفروشید. با توجه به مشکلاتی که در رابطه با صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال در خارج از کشور برای کاربران ایرانی وجود دارد، انتخاب صرافی ایرانی امن، مطمئن، سریع و راحت بهترین گزینه است.

صرافی آنلاین تتربند به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های صرافی صدراپی با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش تتر و ارزهای دیجیتال، برای کاربران ایرانی خدمات رسانی دارد. با خدماتی که تتر بند برای شما فراهم کرده می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در سریع‌ترین زمان ممکن تتر بخرید یا در صورت نیاز به فروش برسانید.

همچنین پشتیبانی آنلاین همه روزه امنیت خاطر زیادی به شما می‌دهد تا بتوانید در هر مرحله، از مشاوره رایگان در معاملات خود استفاده کنید. رابط کاربری ساده، بستری کاملا امن برای انجام معاملات و سرعت بالا در تراکنش‌ها، تنها بخشی از مزایای صرافی تتربند است. اما نحوه خرید و فروش تتر در این صرافی ارز دیجیتال به چه صورت است؟

خرید تتر:

برای خرید تتر کافیست پس از ثبت نام در سایت و احراز هویت و ارسال مدارک مورد نیاز، مقدار تتر مدنظرتان را وارد کرده و آدرس کیف پول ارز دیجیتالی را مشخص کنید. بعد از مشخص شدن هزینه تتر و پرداخت وجه از طریق درگاه امن، میزان تتر درخواستی شما فورا به کیف پول واریز خواهد شد. خرید آنی همراه با واریز آنی و فوری است!

فروش تتر:

فروش تتر با توجه به تحریم کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی دشوار شده است و نیاز به تغییر آی پی دارید که ریسک این کار بالاست. اما با تتربند می‌توانید به راحتی و بدون ریسک، میزان تتر مدنظر خود را به آدرس کیف پول سایت منتقل کرده و کد تراکنش (txID) را برای آنها ارسال نمایید. پس از تأیید تراکنش، معادل ریالی آن فورا به حساب بانکی که از قبل مشخص کرده‌اید واریز خواهد شد. جالب اینجاست که تتربند بابت فروش تتر و انتقال آن به کیف پول سایت هیچ کارمزدی از شما نمی‌گیرد.

تتر-رمزارز

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین ارز دیجیتال با قیمت بسیار مناسب و روند ثابت را معرفی کنیم. ویژگی‌های شاخص تتر باعث شده تا خرید و فروش تتر بسیار افزایش پیدا کند. اما برای خرید یا فروش نیاز به یک صرافی معتبر داخلی دارید تا بتوانید در بستری امن و سریع و با کارمزد بسیار پایین، در اسرع وقت معاملات خود را نهایی کنید. به همین دلیل یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی را معرفی کردیم تا شما را از ساعت‌ها جستجو در اینترنت بی‌نیاز کنیم و با خیال راحت به خرید و فروش بپردازی

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها