|
کدخبر: 227276

فرصتی برای کسب جوایز بزرگ در بازار ارزدیجیتال با مسابقه تریدر برتر

فناوری فرصتی برای کسب جوایز بزرگ در بازار ارزدیجیتال با مسابقه تریدر برتر

مگر می‌توان از هیجان و جذابیت بازار ارزهای دیجیتال چشم‌پوشی کرد؟ پس از آنکه ساتوشی میراثی به نام بیت‌کوین برای آیندگان به جا گذاشت، شاید کمتر کسی به کار او ایمان داشت و فکرش را هم نمی‌کردند روزی بیش از هزار پروژه مختلف روی بلاک‌چین در حال فعالیت باشند و معامله‌گران با اشتیاق روی آنها سرمایه‌گذاری کنند.

 حالا بسیاری از معادلات به‌هم‌ریخته و رمزارزها به بخش جدانشدنی سبد مالی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران تبدیل شده‌اند. در این میان صرافی‌های ارز دیجیتال برای آنکه کار را برای افراد آسان‌تر کنند ایجاد شدند. افراد با ایجاد حساب کاربری و تایید هویت در این پلتفرم‌های معامله‌گری مسیر خود را در بازار کریپتوکارنسی آغاز می‌کردند.

پس می‌دانیم این صرافی‌ها پل ارتباطی ما با دیگر معامله‌گران و بازار هستند، اما مهم است در انتخاب صرافی دقت لازم و کافی را داشته باشیم تا در دام تله‌های امنیتی، هکرها، نرخ کارمزدهای فراوان یا پشتیبانی ضعیف آنها نیفتیم. اینجاست که تحقیق و بررسی اهمیت خود را نشان می‌دهند.

با آگاهی در این مسیر قدم بگذارید تا سرمایه‌تان را وارد خطر نکنید. صرافی ارزدیجیتال رابین‌کش یکی از همین صرافی‌های امن است که با تحقیق می‌توان به امنیت، تیم توسعه‌دهنده حرفه‌ای، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و دیگر ویژگی‌ها و مزایای آن پی برد. این پلتفرم آموزش را یکی از رسالت‌های خود می‌داند و در همین مسیر با برنامه‌ریزی برای مسابقه تریدر برتر شما را دعوت می‌کند تا در رقابتی برابر معامله‌گری را بیاموزید و جایزه بگیرید! در ادامه به شرح مفصل این مسابقه می‌پردازیم.

جوایز-مسابقه

جوایز مسابقه تریدر برتر رابین‌کش

  • جایزه بزرگ: ۵ نفر برتر مسابقه تریدر رابین‌کش، تمام سودی که از معاملات کسب نموده‌اند را به‌عنوان هدیه دریافت خواهند نمود. (در جایزه ذکر شده هیچ‌‌گونه محدودیت و سقفی وجود ندارد. در واقع شما می‌توانید با سرمایه مجازی که در ابتدای مسابقه در اختیار شما قرار می‌گیرد در بازار مخصوص به مسابقه شرکت نمایید. در پایان مسابقه در صورت حضور در بین ۵ نفر برتر مسابقه سود خود را به صورت واقعی دریافت کنید.)
  • ۱۰ نفر برتر مسابقه از ۵۰ درصد تخفیف جهت فعالیت در صرافی رابین‌کش به مدت « ۱ سال » بهره‌مند خواهند شد. (در صورت قرار گرفتن در بین برندگان این جایزه، کارمزد معاملات شما در بازار‌های برخط و اکسپرس پلتفرم رابین‌کش به مدت یکسال پس از تکمیل فرآیند احراز هویت شما نصف خواهد شد)
  • ۳۰ نفر برتر مسابقه از کد دعوت تا سقف ۳۰ درصد برای مشارکت در سود دوستانشان بهره‌مند خواهند شد.

‌قوانین مسابقه تریدر برتر رابین‌کش

۱ـ مبلغی به‌عنوان ورودی از شرکت‌کنندگان دریافت نمی‌شود و شرکت در این مسابقه کاملاً به صورت رایگان است.

۲ـ در ابتدای مسابقه حساب کلیه شرکت‌کنندگان به صورت مجازی به میزان ۸ میلیون تومان شارژ می‌باشد. در صورت تکمیل فرآیند احراز هویت، حساب کاربر به میزان ۱۰ میلیون تومان شارژ خواهد شد.

۳ـ مسابقه ترید رابین‌کش از تاریخ ۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ رأس ساعت ۲۰: ۰۰ آغاز می‌شود. همچنین مسابقه در ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ رأس ساعت ۲۰: ۰۰ پایان خواهد یافت.

۴ـ شرکت در مسابقه نیاز به احراز هویت ندارد. در طول مسابقه هر شماره‌تلفن همراه یکبار می‌تواند در مسابقه شرکت نماید. برندگان مسابقه جهت دریافت جوایز خود ملزم به احراز هویت می‌باشند. چنانچه شما اقدام به احراز هویت نمایید و اطلاعات احراز هویت شما توسط کارشناسان رابین‌کش تایید شود، امکان استفاده از سایر خدمات رابین‌کش در سامانه اصلی را نیز خواهید داشت.

۵ـ در صورت تکمیل فرآیند احراز هویت در هر زمانی از مسابقه حساب کاربری شما در سامانه مسابقه رابین‌کش به صورت مجازی به مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان شارژ خواهد شد و در صورت تکمیل بودن فرآیند احراز هویت شما حتی قبل از شروع مسابقه، مبلغ ذکر شده در حساب شما محاسبه خواهد شد. ازاین‌رو بهتر است که فرآیند احراز هویت حساب خود را قبل از شروع مسابقه تکمیل کنید تا از آغاز مسابقه با اعتبار بیشتری معامله کنید.

۶ـ رتبه‌های برتر به‌صورت روزانه محاسبه شده و در صفحه‌ای جداگانه به صورت ساعتی منتشر می‌شوند. همچنین رابین‌کش حق انتشار نام و نام خانوادگی افراد برتر را دارد.

۷ـ از ابتدا تا آخرین ساعات مسابقه، امکان ورود به مسابقه وجود دارد.

۸ـ رابین‌کش در صورت صلاحدید، حق انتشار ریز معاملات و پرتفوی شرکت‌کنندگان را جهت شفاف‌سازی فرآیند مسابقه دارد.

اهمیت مسابقه تریدر برتر در چیست؟

خودتان را یک تریدر حرفه‌ای می‌دانید و تصورتان این است که با همه شرایط بازار آشنا هستید؟ اگر پاسختان به این سؤال مثبت است پس وقت آن رسیده تا توانایی خود را محک بزنید و با دیگر معامله‌گران وارد یک رقابت جدی شوید!

اگر هم هنوز اول راه هستید و تازه می‌خواهید با خم و چم بازار جذاب ارزدیجیتال آشنا شوید، بازهم مسابقه تریدر برتر رابین‌کش فرصتی عالی است تا بدانید استراتژی مالی مناسب چگونه است، روان‌شناسی مالی چگونه می‌تواند در کنترل هیجانات نقش داشته باشد و... این رقابت هیجان‌انگیز را از دست ندهید و با دیگر کاربران در مسیر معامله و شناخت بازار قدم بگذارید.

این مسابقه فرصتی برابر است تا هم یک تجربه جدید ایجاد کنید و هم شانس و هوش خودتان را برای کسب جایزه‌های شگفت‌انگیز بسنجید.

چگونه می‌توانیم در مسابقه تریدر برتر رابین‌کش شرکت کنیم؟

نگران نباشید! همه چیز بسیار آسان‌تر از آن است که فکر می‌کنید. در قدم اول به سایت صرافی رابین‌کش مراجعه کنید و با وارد کردن شماره تلفن خود برای حضور در مسابقه‌ای که می‌تواند حسابی برایتان هیجان و سود داشته باشد، اعلام آمادگی کنید.

با این کار، حساب کاربری شما شارژ می‌شود و همه چیز به سادگی جلو می‌رود. البته که پیشنهاد ما این است برای آنکه وقفه‌ای در روند مسابقه‌تان پیش نیاید، پیش از موعد احراز هویت خود را انجام دهید. با این کار حتی می‌توانید با اعتبار بیشتری مسابقه را شروع کنید.

قبلاً هم اشاره کردیم دسترسی کاربران به پنل مسابقه رأس ساعت ۲۰: ۰۰ روز یکشنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ باز می‌شود. پس حتماً برنامه‌ریزی زمانی را چک کنید.

صرافی-رابین-کیش

صرافی رابین‌کش؛ فرصت معامله‌گری در بازاری مدرن و حرفه‌ای

به شما توضیح دادیم که انتخاب صرافی برای معامله‌گری فاکتورهای زیادی دارد که نباید نادیده گرفته شود؛ در واقع عدم توجه به این فاکتورها می‌تواند سرمایه شما را برای همیشه از دستتان خارج کند!    

پس حتماً در نظر داشته باشید که صرافی انتخابیتون تجربه کاربری خوبی ساخته باشد، تیم شناخته شده و حرفه‌ای پشت آن باشد، پشتیبانی آن همیشگی و شفاف باشد، میزان کارمزدها مشخص و منصفانه باشد، از نظر ایمنی تمام استانداردها را رعایت کند، تنوع بالایی در ارائه کوین‌ها و توکن‌ها داشته باشد و...

صرافی رابین‌کش دقیقاً همان انتخاب حرفه‌ای است که تمام این فاکتورها را دارد و به شما اطمینان می‌دهد از تمام پلتفرم‌های خارجی بی‌نیاز می‌شوید. همین یک معیار مهم است؛ چرا که تجربه کار با صرافی‌های خارجی به ما کاربران ایرانی آموخته که سیاست‌های اقتصادی بین‌المللی و تحریم‌ها تا چه اندازه می‌تواند دارایی‌هایمان را به خطر بیندازد.

جمع‌بندی

بازار معاملاتی رابین‌کش با تشکیل تیمی از نیروهای انسانی حرفه‌ای کارآزموده پلتفرمی ایجاد کرده است تا در آن احساس امنیت و لذت معامله‌گری رمزارزها را تجربه کنید. این درست همان چیزی است که هر تریدری می‌خواهد. ویژگی خاص این صرافی پشتیبانی از سه نوع بازار برخط، مستقیم و اکسپرس است. از سوی دیگر در کنار رعایت استانداردهای فنی، این صرافی وبلاگی تخصصی دارد و با پوشش اخبار و موضوعات روز حوزه بلاک‌چین و ارزدیجیتال به آگاه‌سازی کاربران خود کمک‌های زیادی می‌کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها