|
کدخبر: 230078

ترفندهایی برای خرید ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال نیل

در این مقاله با شما همراه شده ایم تا کمی تخصصی تر و کاربردی تر درباره روند انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال صحبت کنیم. در این مقاله با یکی از تریدرهای قدیمی و کارکشته بازار ارز دیجیتال همراه شده ایم تا نکات مهم و کاربردی را با شما درباره ترید در این بازار در میان بگذاریم. دقت به این نکات کلیدی از چند جنبه برای شما اهمیت خواهد داشت. در درجه اول می توانید روند بهتری برای سرمایه گذاری خود اختیار کرده و بیشتر به دنبال ارزهای دیجیتال پر سود و خوب باشید. از طرف دیگر هزینه های شما در بازار اعم از کارمزدها را نیز کاهش خواهد داد. امکان استفاده از این ترفندها در صرافی آنلاین ارز دیجیتال نیل را خواهید داشت تا از بابت عملیاتی بودن آنها نیز خیال شما را راحت کنیم.

رمز-ارز

متاسفانه نداشتن آگاهی های لازم باعث شده تا خرید و فروش در این بازار برای کاربران ایرانی با چالش روبرو شود. بسیاری از تریدرها بدون تحلیل و تنها با توجه به شایعات برای خرید و فروش در این بازار اقدام می نمایند. در حالی که با داشتن کمی اطلاعات می توان از این چالش ها عبور کرد. در این مقاله برخی از ترفندهای لازم را با شما در میان خواهیم گذاشت.

تحلیل گر باشید و با تحلیل خرید کنید

با استفاده از مقالات آموزشی که در سایت صرافی نیل در دسترس شما قرار دارد، می توانید با ترفندهای تحلیل رمز ارزها آشنا شده و اطلاعات خوبی درباره آنها پیدا نمایید. این مهم باعث می شود تا در زمان خرید و فروش اطلاعات خوبی داشته باشید و خریدهای خود را نیز با برنامه انجام دهید. دقت به همین موارد ساده باعث می شود تا در روند معاملات خود شرایط خوبی ایجاد کرده و نگران خریدهای اشتباه نباشید.

تریدرهای تازه کار معمولا سعی دارند تا با توجه به شایعاتی که در بازار برای رمز ارزهای مختلف وجود دارد، دست به معامله بزنند. این مهم باعث می شود تا معاملات آنها در همان شروع ترید وارد ضرر شود. در حالی که با استفاده از تکنیک های تحلیلی دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

به ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی ارز دیجیتال نیل دقت کنید

یکی از ترفندهای بیار عالی که می توانید برای خرید و فروش در این بازار از آن استفاده کنید، دقت به ارزهای دیجیتالی است که در لیست صرافی نیل قرار گرفته اند. کارشناسان این مجموعه با دقت به روند بازارهای جهانی و تحلیل های مختلف اقدام به عرضه رمز ارزها در لیست خود می نمایند. از این رو یک ایده بزرگ در پشت این انتخاب قرار دارد. این مهم می تواند نشانه ای برای سودده بودن این ارزها در آینده باشد. در واقع این رمز ارزهای با پتانسیل بالا است که محبوب می شوند. از این رو بهتر است حتما به این لیست نیز دقت کافی داشته باشید.

تریدرهای تازه کاری که هنوز خیلی با روند معاملات و قیمت های رمز ارزها آشنا نیستند، با این ترفند می توانند حداقل دست روی ارزهایی بگذارند که امکان رشد بیشتری داشته و کمتر با ضرر مواجه شوند. این مهم در نهایت شما را تبدیل به یک تریدر حرفه ای در این بازار خواهد کرد.

بیت-کوین

تریدر کوتاه مدت نباشید

یکی از تشابهات رایجی که در میان کاربران و تریدرهای ایرانی به شدت دیده می شود، دست گذاشتن روی تریدرهای کوتاه مدت است. این مهم باعث می شود تا کاربران بدون نتیجه بازار یک ارز دیجیتال را ترک کرده و دست روی ارز بعدی بگذارند. در همین فاصله ارز دیجیتال قبلی با رشد های قالب توجهی روبرو می شود.

یکی از مهم ترین اصول سرمایه گذاری در بازارهای مالی صبر و تحمل است. صبر داشتن باعث می شود تا کم کم به سودهای بزرگ برسید. در حالی که تریدرهای کوتاه مدت باعث می شود تا کاربران مدام از این شاخه به آن شاخه پریده و در نهایت دست خالی از بازار خارج شوند.

کارمزدهای کمتری بپردازید

هر چند ممکن است این ایده برای صرافی ارز دیجیتال نیل خیلی خوب نباشد و درآمدهای آنها را تحت تاثیر قرار دهد، اما شما می توانید با نگه داشتن بیشتر ارزها و کم کردن تریدرهای کوتاه مدت حتی مجبور به پرداخت کارمزدهای بیشتر هم نشوید. البته ذکر این نکته ضروری است مکه این مجموعه کمترین میزان کارمزدها را برای معاملات در بازار در نظر گرفته و شما می توانید از این مزیت برای خود استفاده کنید.

در نگاه اول کارمزدهای معاملاتی خیلی زیاد نبوده و چندان ارزشی ندارند. از این رو کاربران و تریدرها نیز خیلی به آن توجه نداشته و در هنگام معاملات هم دقت زیادی به آن نمی کنند. اما در دراز مدت اگر به این کارمزدها دقت کرده و آنها را محاسبه کنید، متوجه خواهید شد که سرمایه های بسیار زیادی را برای این منظور هدر می دهید.

از صرافی نیل بپرسید

ی نکته مهم دیگر درباره ترید در بازار ارزهای دیجیتال سوال کردن است. اگر چالشی در زمان ثبت نام دارید و یا در نحوه انجام یک معامله با چالش روبرو هستید، بهتر است حتما در این باره از مشاورین نیل بپرسید. مشاورین این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته خدمات پشتیبانی را انجام می دهند تا در چنین مواقعی خیلی سریع پاسخ سوالات شما را ارائه نمایند.

بسیاری از کاربران ترجیح می دهند که مشکلات خود را به دست خود حل کرده و از این خدمات استفاده نمی کنند. در حالی که این خدمات می تواند کاملا روند بهتری برای شما به دنبال داشته باشد. از همه مهم تر با پرسیدن امکان اشتباه را نیز به حداقل خواهید رساند.

نمودار

خدمات صرافی ارز دیجیتال نیل

در انتهای این مقاله نیز صد داریم تا نیم نگاهی به خدمات صرافی ارز دیجیتال نیل داشته و این خدمات را به شما معرفی کنیم. با توجه به اینکه شناخت این خدمات می تواند در انتخاب شما تاثیر مستقیم داشته باشد، از این رو بهتر است برای دیدن مجموعه کامل این خدمات به سایت این مجموعه به نشانی neel.market مراجعه نمایید.

مهم ترین این مزیت ها به شرح زیر است:

  • کارمزد پایین
  • حجم بالای معاملات
  • احراز هویت سریع
  • پشتیبانی از ۷۰ ارز

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها