|
کدخبر: 233626

پول صادرات نفت در حال بازگشت به ایران

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری در توئیتی با تاکید براینکه پیگیری برای رفع تحریم‌ها دستور کار جدی دولت است، گفت: در دولت سیزدهم تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌ها موکول به مذاکرات نشده است.

اقتصاد پول صادرات نفت در حال بازگشت به ایران

آیت الله رئیسی در این توئیت نوشت: هر چند پیگیری برای رفع تحریم‌ها دستور کار جدی دولت است، اما در دولت سیزدهم تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌ها موکول به مذاکرات نشده است.

رئیس‌جمهوری افزود: امروز و در همین شرایط تحریم، فروش نفت ما به قدری افزایش داشته که دیگر نگرانی نداریم و درآمد حاصل از آن نیز در حال بازگشت به کشور است.

آیت الله رئیسی روز پنجشنبه در حاشیه سفر استانی خود به هرمزگان در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با دوازدهمین اجلاسیه علمای بلاد در قم، با بیان اینکه در کنار رفع تحریم ها، مسئله خنثی‌سازی تحریم و صادرات غیرنفتی نیز با جدیت توسط دولت در حال انجام است، افزود: تورم نگرانی اصلی مردم است، طبق آمار بانک مرکزی تورم امروز کشور در ۷۰ سال گذشته بی‌نظیر بوده است ولی با این وجود سیر نزولی تورم در ایران آغاز شده و دولت برای تغییر شرایط در شرایط کاملا ملموس و واقعی بسیار امیدوار است.

رئیس‌جمهوری همچنین با بیان اینکه ما رفع تحریم‌ها را عزت‌مندانه دنبال می‌کنیم، گفت: صادرات نفتی ایران به حدی افزایش یافته که ما دیگر نگران صادرات آن نیستیم، صادرات نفت در دولت سیزدهم ۴۰ درصد افزایش یافته و پول حاصل از صادرات نیز در حال بازگشت به کشور است.

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    سلام کشورهای عربی را امریکا می دوشد وکشو ر ایران را روسیه کمونیست که هیچ دین وایی نی ندارندوهمیشه بابت تحریم ها سود می برد

  • ع ارسالی در

    جناب‌رئیسی به‌کدام کشور چین‌که‌این‌همه‌ج نس بی کیفیت‌میدهد بله ۴۰‌درصد بیشتر‌ به کدام‌کشور

  • دوست ارسالی در

    به خدا مملکتی عدالت حاکم باشه ملتش براش جان میدن آقای رییسی کسانی که دلتون برای این کشور میتپه راه خدا برید ارزش پولو آو ردیم پایین حقوق یه سری چند برابر کردید حرف دل رانند تاکسی کارگر بشنوید با چهار تومن ...

  • ناشناس ارسالی در

    هر روز بدتر از دیروز مردم بیچاره تر!!!!! !!

  • حشمت ارسالی در

    اگه پولی هست لطفا بدهی که هزاران میلیارد تومن به صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت کنید تا این باز نشستهای فلک زده ا ز این وضعیت در بیان

  • ایرانی اواره ارسالی در

    خوش بحال آقازادهها

ارسال نظر