|
کدخبر: 213984

انفجار بازار ارزهای دیجیتال در فصل آلت کوین ها

یکی از تحلیلگران بازار رمزارز معتقد است با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱، آلتکوین‌ها در آستانه شروع روند صعودی بسیار بزرگی هستند.

تحلیلگر بازار رمزارز با نام TechDev در توییتر عنوان کرده است که در حال حاضر بازار آلتکوین‌ها نوسان قیمت روند صعودی ۲۰۱۷ را تکرار می‌کند. وی گفت:

به یاد داشته باشید که چه شرایطی برای آلتکوین‌های شما رخ می‌دهد. هنوز بخش کوچکی از آن را دیده‌اید.

 بخشی از استدلال این تحلیلگر بر این اساس است که نمودار ارزش بازار آلتکوین‌ها در سال ۲۰۱۷ را بر نمودار کنونی ارزش بازار آلتکوین‌ها منطبق کرده است و پیشبینی می‌کند اگر بازار به همان صورت ادامه یابد شاهد روند صعودی آلتکوین‌ها و شروع آلت سیزن خواهیم بود.

تحلیل بازار آلتکوین‌هاپیشبینی ارزش بازار آلتکوین‌ها

اگر بازار آلتکوین طبق نظر TechDev پیش برود، ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۲ و قبل از اصلاح شدید، به ارزش بازار ۷ تریلیون دلار برسد.

این تحلیلگر با اشاره به بیت کوین خاطرنشان کرده است که به نظر می‌رسد شاخص RSI به سمت سطح مقاومتی مهم در حال افزایش است. شاخص RSI اندیکاتوری است که نوسان دارایی را رصد و پیگیری می‌کند. TechDev در این خصوص گفت:

بالاترین قیمت ماهانه در تاریخ بیت کوین. تبریک به بیت کوین و تبریک به همه شما. اکنون به سمت دومین اوج RSI ماهانه پیش می‌رویم، همانند تمام چرخه‌های پیشین. هنوز تا اوج قیمت فاصله زیادی داریم. به اندیکاتور اعتماد کنید.

در حال حاضر قیمت بیت کوین ۶۳،۲۰۷ دلار است. TechDev با مقایسه نوسان قیمت بیت کوین با نوامبر ۲۰۱۷ گفته است که بیت کوین آماده شروع روند صعودی بعدی خود است.

در شبانه روز گذشته اتریوم و سولانا توانسته‌اند رکورد بالاترین قیمت ثبت شده خود را جابجا کنند. پیش از آن نیز پولکادات بالاترین قیمت تاریخی خود را در ۵۱.۴۷ دلار ثبت کرده بود.

 

منبع: میهن بلاکیچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها