|
کدخبر: 228978

بازی های رمزارزی خواننده معروف را پولدار کرد

کوردل برودوس (Cordell Broadus)، پسر رپر معروف اسنوپ داگ (Snoop Dogg) و عضو سابق تیم فوتبال UCLA، به دنبال حمایت از نوآوری‌های صنعت ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.

طبق گزارش‌ها، برودوس اخیرا به عنوان اولین مدیر نوآوری بازی جدید دوج دش (Doge Dash) انتخاب شده و وظیفه نظارت بر برند و چارچوب هنری این بازی مبتنی بر کسب درآمد را برعهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد برودوس پس از کناره‌گیری از حرفه ورزشی خود، به یک رهبر مشتاق و بانفوذ در صنعت دیجیتال تبدیل شده است. همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، اسنوپ داگ نیز اخیرا یک سرمایه‌گذاری قابل‌توجه در حوزه NFTها انجام داده و اکنون یکی از بزرگترین کلکسیونرهای معروف در این حوزه است.

برودوس که هولدر یک Bored Ape و دو Mutant Ape است، در نوع خود هنرمندی است که چند پروژه NFT را منتشر کرده و تمامی توکن‌های این پروژه‌ها به فروش رسیده‌اند. تجربه و تخصص برودوس باعث شده که او به عنوان مشاور در بسیاری از تیم‌های ورزشی، شرکت‌های سرگرمی‌ و برندهای حرفه‌ای دنیای مد مانند شرکت تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)، جف بزوس (Jeff Bezos) و پلتفرم‌های مجازی مانند سندباکس (The Sandbox) حضور داشته باشد.

بازی دوج دش که توسط پل کاسلین (Paul Caslin)، تهیه‌کننده و کارگردان نامزد جایزه گرمی راه‌اندازی شده، یک بازی برای کسب درآمد است که از سوپر ماریو الهام‌ گرفته شده و در آن، بازیکنان به‌سادگی می‌توانند با جمع‌آوری کوین‌ها، آنها را مستقیماً به کیف پول‌های رمزارزی خود انتقال دهند.

کاسلین می‌گوید:

من استعداد را وقتی می‌بینم می‌شناسم و کوردل آن را دارد. جوان، پویا و مهم‌تر از همه، بااستعداد است. من شک ندارم که کوردل به شکل‌گیری آینده NFTها و فرهنگ بازی‌های رمزارزی کمک خواهد کرد. ما خوشحالیم که او را در خانواده دوج دش داریم.

کاسلین و برودوس قصد دارند بازار ارزهای دیجیتال را برای علاقه‌مندان جوان متحول کرده و گسترش دهند. این دو بر روی معرفی ارزهای دیجیتال، ایجاد یک اکوسیستم آموزشی و ثروت‌زایی برای خانواده‌ها تمرکز خواهند کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها