|
کدخبر: 228881

رشد 4 هزار درصدی یک رمزارز با اظهارات ایلان ماسک

یک توکن با نماد سگ به دلیل توییت ایلان ماسک ۴۰۰۰ درصد رشد کرد.

با وجود اینکه سال تحت سلطه میم کوین ها به پایان نزدیک‌تر می‌شود، رمزارز دیگری با نماد سگ وجود دارد که در وسط یک رالی عظیم قرار گرفته است.

سانتا فلوکی (HOHOHO)، یک توکن BEP۲۰ که بر روی بایننس اسمارت چین راه اندازی شده، اوایل امروز پیش از آنکه بخش قابل توجهی از سود خود را از دست دهد، ۳۹۴۴ درصد رشد کرد.

۲۰۲۱این توکن پس از اینکه ایلان ماسک (Elon Musk)، تصویری از فلوکی، توله سگ شیبا اینو خود را که لباس بابا نوئل پوشیده بود، منتشر کرد، به قیمت بسیار بالایی رسید. توییت ماسک بلافاصله در میان فالوورهای او محبوب شد و در زمان نگارش این مقاله به بیش از ۲۴۰،۰۰۰ لایک رسیده است. این تصویر با عنوان “Floki Santa” منتشر شد که شبیه به نام این توکن است.

سانتا فلوکی توسط تیمی از توسعه دهندگان ناشناس به نام Parabolic۸ ایجاد شده است.

این ارز دیجیتال که از کریسمس الهام گرفته شده است، قصد دارد از قدرت فلوکی، که از توله سگ ماسک الهام گرفته شده استفاده کند.

آن روی میم کوین ها

بایننس اسمارت چین در اوایل سال جاری به دلیل کارمزدهای پایین، محبوبیت زیادی را تجربه کرد. این بلاک چین قرارداد هوشمند به دلیل وجود موانع کم برای ورود، به بستری برای کلاهبرداری نیز تبدیل شد.

در اواخر اکتبر (اوایل آبان)، یک توکن الهام گرفته از Squid Game که بر روی بایننس اسمارت چین راه اندازی شد، قبل از اینکه سرمایه گذاران آن ناپدید شوند و برخی از قربانیان خود را بی پول بگذارند، توجه رسانه های جریان اصلی را به خود جلب کرد.

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها