|
کدخبر: 223027

سایه ترسناک سقوط بر سر بازار رمزارزها

اگر بیت‌کوین دوباره تا ۴۱ هزار دلار ریزش کند، احتمال ریزش به کانال ۳۰ هزار دلار بسیار زیاد است.

بیت‌‌کوین دیروز محدوده حمایتی ۵۳ هزار دلار را از دست داد و تا ۴۳ هزار دلار ریزش کرد اما حالا در محدوده ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته بسیاری از آلت‌کوین‌ها رشد خوبی داشتند و ارزهای متاورس و ارزهای مرتبط با بازی‌های بلاکچین مورد توجه بازار هستند.

بیت‌کوین ریزش زیادی کرد اما به نظر می‌رسد این ریزش فرصت خریدی مناسب برای فعالان بازار بود اما سوال اینجاست حالا که بسیاری از ارزها رشد کردند، سایه سقوط دیگر روی سر بازار نیست؟

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با ریزش بازار رمزارزها گفت: ریزش بیت‌کوین فرصت خرید خوبی برای فعالان بازار بود اما تا زمانی که بیت‌کوین زیر محدوده ۵۲ هزار دلار معامله می‌شود هنوز احتمال ریزش بازار وجود دارد. اگر بیت‌کوین دوباره تا ۴۱ هزار دلار ریزش کند احتمال ریزش به کانال ۳۰ هزار دلار بسیار زیاد است.

محبی در رابطه با احتمال پایان روند صعودی گفت: من بعید می‌دانم که روند صعودی بازار تمام شده باشد. ریزش دیروز رشد بیت‌کوین را به تاخیر انداخت اما نمی‌تواند سیگنالی برای شروع روند نزولی بازار باشد.

محبی در رابطه با ارزهای خوب برای سرمایه‌گذاری گفت: به نظرم ارزهای بزرگ بازار که پروژه‌های مشخص دارند برای سرمایه‌گذاری منطقی هستند و همچنین ارزهای متاورس هم جذابیت زیادی دارند.

تکنیکال

اندیکاتور مکدی در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین در حال صدور سیگنال خرید است و به نظر می‌رسد این سیگنال می‌تواند بیت‌کوین را بالای ۵۰ هزار دلار تثبیت کند.

شاخص مقاومت نسبی از محدوده اشباع فروش خارج شده و این موضوع هم می‌تواند سیگنالی مثبت برای بازار باشد.

کندل‌های بیت‌کوین در محدوده ۴۶ هزار دلار کف کانال بولینگرباند را سوراخ کردند و بیت‌کوین از همین محدوده بازگشت. کندل‌ها حالا در کف کانال بولینگرباند قرار دارند.

MFI هم از محدوده اشباع فروش خارج شده و این موضوع هم می‌تواند سیگنالی مثبت برای بازار رمزارزها باشد.

ارز دیجیتال LUNA در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۴ درصد رشد کرده است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر