|
کدخبر: 222978

بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری رویا می شود؟

نسبت معاملات اهرمی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ درصد کاهش یافت. آخرین باری که این شاخص یک ریزش ۲۴ درصدی را تجربه کرد در ماه سپتامبر بود.

در سپتامبر این شاخص ۲۴ درصد ریزش کرد و قیمت آن تا سطح ۴۰ هزار دلار رسید. بعد از این ریزش، قیمت بیت کوین ۷۴ درصد صعود کرد و با رسیدن به محدوده ۶۹ هزار دلار، یک رکورد قیمتی جدید را به ثبت رسانید.

درحال حاضر اگر در بازه زمانی مشابه، انتظار رفتار مشابهی را از قیمت داشته باشیم، ممکن است تا ژانویه ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین به محدوده ۷۵ هزار دلار برسد. این اتفاق از تئوری چرخه بازار و گسترش آن حمایت می‌کند و برهمین اساس انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین محدوده‌های حدود ۱۰۰ هزار دلار را نیز لمس کند و حتی فراتر از آن برود.

نکته قابل توجه این است که چرخه فعلی بسیار متفاوت از چرخه‌های قبلی است و می‌توان گفت که بازار از قله‌های قیمتی حاصل از فومو به یک رشد پایدار رسیده است. واقعیت این است که ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور عرضه بیت کوین تا حدی کم شود که تنها راه برای خریدن بیت کوین ارائه پیشنهادات قیمتی بالا برای ترغیب دارندگان بیت کوین به فروش باشد.

در شرایط فعلی نگهداری پول نقد به جای خریدن بیت کوین یکی از بدترین تصمیماتی است که یک فرد می‌تواند داشته باشد! بهتر است به جای از دست دادن ارزش سرمایه به فکر کسب سود بیشتر باشید!

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها