|
کدخبر: 220926

این رمزارز رقیب جدی اتریوم شد

این روزها کاردانو ریزش زیادی کرده و در محدوده ۱/۵ دلار معامله می‌شود اما تیم توسعه‌دهنده این ارز خبرهای خوبی برای دارندگان کاردانو دارند.

از زمانی که کاردانو یکپارچه‌سازی قراردادهای هوشمند را در اوایل سال جاری شروع کرد توکن‌های بومی پروژه‌های زیادی روی این شبکه اجرا کردند و همین امر باعث توسعه‌ یافتن شبکه شد.

یکی از حوزه‌های کلیدی که کاردانو روی آن تمرکز کرده بخش NFT است. اخیرا مدیران توسعه دهنده کاردانو جلسه‌ای برگزار کردند. جاش میلر در رابطه با اکوسیستم کاردانو و پیشرفت تیم ‌توسعه‌دهنده در بخش NFT حرف زد.

جاش میلر، مدیر اجرایی بخش NFT گفت: تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار NFT روی شبکه کاردانو ساخته شده است و CNFT یکی از بزرگترین بازارهای توکن غیرقابل تعویض است که خیلی‌ها این بازار را رقیبی برای شبکه اتریوم می‌دانند.

بازار توکن‌های غیرقابل تعویض کاردانو اخیر ۱۰۰ هزار توکن ثبت شده را جشن گرفت. اما میلر عقیده این عدد کم است و شبکه باید برای پرداش اعداد بالاتری آماده شود.

«ما شاهد گسترش روزافزون فناوری آنلاین و به تبع آن رشد انفجاری بازار CNFT هستیم»

کارشناسان عقیده دارند یکی از دلایل رشد بازار توکن‌های غیرقابل تعویض کاردانو کاهش علاقه‌مندی فعالان این حوزه به شبکه اتریوم به دلیل ازدحام شبکه و کارمزد بالا است.

کاردانو حتی برای کسانی که می‌خواهند دارایی خود را از شبکه اتریوم به شبکه کاردانو منتقل کنند هم راه‌ ساده معرفی کرده است.

مهاجرت به کادانو کلید خورد؟

رابرت ترن، مدیر اجرایی یک شرکت سرگرمی عقیده دارد شبکه اتریوم برای عرضه توکن‌های غیرقابل تعویض اشباع شده است. او هفته گذشته یک قرارداد تجاری برای انتقال توکن‌های غیرقابل تعویض کسب و کار خود را تیم کاردانو امضا کرد.

او در رابطه با تراکنش‌های شبکه اتریوم گفت: تراکنش در شبکه اتریوم انرژی زیادی مصرف می‌کند و شبکه به اندازه کافی پایدار نیست اما کاردانو این توانایی را دارد که با پلی که ایجاد کرده بخشی از تراکنش‌ها را به سمت خود جذب کند و زنجیره کاردانو هزینه کمتری برای صاحبان کسب و کارها دارد.

عوامل دیگری هم وجود دارند که افراد را برای انتقال به شبکه بلاکچین کاردانو وسوسه می‌کنند.

این روزها شبکه کاردانو مورد انتظارترین شبکه قراردادهای هوشمند را راه‌اندزای کرده ااست. این پلتفرم قصد دارد با اتریوم رقایب کند اما حتی اگر از اتریوم بهتر باشد باز هم رقابت سختی در پیش دارد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها