|
کدخبر: 214775

مدیرعامل بورس چه کسی شد؟

درپی مطرح شدن صحبت‌هایی مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در شرکت بورس علی صحرایی استعفای خود را به هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران تقدیم کرد و محمود گودرزی ه سمت سرپرست این شرکت منصوب شد.اکنون شنیده‌ها حاکی از آنست که هیئت مدیره سازمان بورس صلاحیت محمود گودرزی را برای مدیرعاملی شرکت بورس تایید کرده است.

مهر امسال یکی از پر حاشیه ترین، ماه‌های کاری تاریخ بورس بود. در این ماه اتفاقات عجیب و شگفت آوری رخ داد که تاکنون سابقه نداشته است. خبر کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در ساختمان بورس تهران مهمترین اتفاق این ماه بود. 

درپی "مطرح شدن صحبت‌هایی مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در شرکت بورس"، مدیرعامل این شرکت علی صحرایی اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و آن‌هایی که آن را مطرح کرده‌اند، اشتباه کرده‌اند.

همچنین در این خصوص گفت: برای ایجاد فرصت برای تحقیقات بیشتر در خصوص بحث استخراج رمز ارز و در راستای قوام بازار سرمایه استعفای خود را به هیئت مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران تقدیم کردم و با بیان اینکه استعفا پذیرفته شده است، درمورد دلیل آن توضیح داد: در راستای مسئولیت اجتماعی و اجتناب از تاثیر منفی احتمالی بر بازار سرمایه کشور به دلیل اتفاقات اخیر این تصمیم را گرفتم.

او اضافه کرد: هئیت مدیره با این استعفا موافقت و آقای محمود گودرزی معاون بازار بورس تهران، طی حکمی از سوی هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران به سمت سرپرست این شرکت منصوب شد.

اکنون شنیده‌ها حاکی از آنست که هیئت مدیره سازمان بورس صلاحیت محمود گودرزی را برای مدیرعاملی شرکت بورس تایید کرده است.

محمود گودرزی کیست؟

وی طی حکمی در ۱ تیر ۹۸ از سوی علی صحرائی مدیرعامل بورس تهران به سمت معاون بازار منصوب شد.

سوابق کاری محمود گودرزی بدین شرح است: عضو هیات مدیره فرابورس، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری صبا تامین، عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری هامون شمال، مشاور مدیرعامل در امور بازار سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری باهنر. وی همچنین علاوه بر مدارک حرفه‌ای بازار سرمایه، کارشناس رسمی قوه قضایی در حوزه بازار سرمایه نیز است.

گفتنی است: گودرزی مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه بین المللی امام خمینی کسب کرده است. وی همچنین مدرک کارشناسی ارشد در رشته  مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ نموده است.  گودرزی اکنون دانشجوی دکتری مدیریت مالی و در مرحله ارائه پایان نامه در دانشگاه آزاد اسلامی است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها