|
کدخبر: 213252

این آلت کوین بازار ارزهای دیجیتال را متحول می کند

توکن Bitrise به سرعت در حال رشد در دنیای رمزارز است و تعداد دارندگان آن به ۱۹۰۰۰ می رسد.

Bitrise Coin از زمان عرضه خود در یک ماه پیش تاکنون تمام رکوردهای ارزهای دیجیتال را شکسته است. Bitrise Coin به یک نقطه عطف چشمگیر از دارندگان ۱۹ هزار و ارزش بازار بیش از ۳۰ میلیون دلار رسیده است. نرخ رشد خیره‌کننده این ارز نشان می‌دهد که این آلتکوین بزرگ بعدی خواهد بود که صنعت کریپتو را متحول خواهد کرد.

BitRise چیست؟

Bitrise یک توکن شبکه پرداخت ضد تورم است که توکنومیک های DeFi باورنکردنی را ارائه می دهد. این توکن به سرمایه‌گذاران برای نگهداری توکن‌ها در BNB پاداش می‌دهد و در عین حال رویکرد Buyback را برای کاهش توکن‌های در گردش نیز گنجانده است.

برای هر تراکنش ۱۲ درصد مالیات می گیرد. هر ۵ درصد از این کارمزد تراکنش صرف خرید می شود. در قرارداد Buyback ذخیره می شود، که به طور خودکار توکن ها را از استخر نقدینگی خریداری می کند.

توجه به این نکته مهم است که Bitrise اولین ارز دیجیتالی است که خرید و فروش خودکار را با استفاده واقعی از سیستم های پرداخت شامل می شود. این بدان معناست که هیچ فردی نمی تواند حجم توکن های در گردش را دستکاری کند.

۴ درصد از مالیات جمع‌آوری‌شده در قالب BNB به عنوان پاداش بین همه دارندگان توکن توزیع می‌شود و هر ۶۰ دقیقه به‌طور خودکار به کیف پول سرمایه‌گذاران ارسال می‌شود. بنابراین، پاداش‌های توکن Bitrise یک درآمد غیرفعال ثابت را تضمین می‌کند که هر ساعت ایجاد می‌شود. ۳درصد باقیمانده صرف بازاریابی توکن می شود.

علاوه بر توکنومیک های نوآورانه DeFi، تیم Bitrise محصولات شگفت انگیزی را ارائه می دهد که کاربرد توکن را افزایش می دهد. نگاهی به حسابرسی Bitrise بیندازید، که ممیزی رایگان برای پروژه های بلاک چین و قراردادهای هوشمند ارائه می دهد.

سیستم پرداخت BitRise یکی دیگر از محصولات آینده است که ارزش توکن را افزایش می دهد. سیستم پرداخت از کیف پول BitRise dApp استفاده می کند که در حال حاضر توسعه یافته و نسخه بتا ۲ موجود است. کیف پول dApp سرویس P۲P را فعال می کند، که در آن دو نفر می توانند به طور مستقیم با یکدیگر در یک اکوسیستم سریع تر و ایمن تر و معامله با ارز محلی انجام دهند.

توکن BitRise به خرید، فروش و نگهداری محدود نمی‌شود، بلکه کاربرد واقعی ابزار سیستم پرداخت در سطح جهانی و وام‌دهی P۲P را نیز دارد. این تیم همچنین در حال توسعه Bitrise Exchange است، یک پلتفرم متمرکز که هزینه تراکنش های کمتری را دریافت می کند و توان عملیاتی فوق العاده بالایی را ارائه می دهد.

با حمایت تیمی از متخصصان و کارآفرینان باتجربه بلاک چین، اغراق نیست اگر بگوییم که پلتفرم Bitrise می تواند به زودی بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط یابد و تبدیل به Shiba Inu بعدی شود.

 

 

منبع: نبض فناوری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها