|
کدخبر: 204537

این سناریو برای بیت‌ کوین جذاب خواهد بود

بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیل‌گر کریپتو کوانت (Crypto Quant) و از معامله‌گران مشهور بازار ارز دیجیتال، گفته است یک سناریو ایده‌آل برای بیت کوین وجود دارد که می‌تواند این ارز دیجیتال را در آینده در مسیری صعودی قرار دهد.

اقتصاد این سناریو برای بیت‌ کوین جذاب خواهد بود

به گزارش دیلی هودل، کاون در جریان ویدئو تحلیلی جدید خود در یوتیوب، گفته است که سناریوی ایده‌آل برای بیت کوین این است که قیمت به سطح میانگین متحرک ساده (SMA) ۲۰ هفته‌ای سقوط کرده و به جای شکستن آن در اولین برخورد حمایت شود.

کاون از میانگین متحرک ساده ۲۰ هفته‌ای و میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۱ هفته‌ای به‌عنوان «حمایت‌های روند صودی بازار» بیت کوین یاد کرده است. این شاخص‌های تکنیکال در لحظه نگارش این گزارش در محدوده ۴۲۵۰۰ دلار قرار گرفته‌اند.

ایده‌آل‌ترین سناریو برای بیت کوین چه خواهد بود؟

بیت کوین در اوایل ماه اوت (مرداد) پس از جهش از سطح ۴۰۰۰۰ دلار حمایت روند صعودی را بازیابی کرد. کاون گفته است ماندن بالای حمایت‌های روند صعودی برای بیت کوین حیاتی است و همان‌طور که از گذشته پیداست قیمت تمایل دارد پس از اولین برخورد مجدد با این سطح، آن را به سمت پایین بشکند.

کاون گفته است: حمایت [قیمت] در میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای پس از اولین برخورد، می‌تواند سناریوی ایده‌آل باشد. در گذشته هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است. هر بار که مانند [اکنون] بالای حمایت‌های روند صعودی قرار گرفته بودیم، اولین برخورد تمایلی به حفظ [این سطح] نداشته است.

گفته‌های کاون نشان می‌دهد که حفظ این حمایت‌ها کلید جهش صعودی بعدی بیت کوین است، با این حال او گفته است اگر قیمت به زیر این سطح سقوط کند، باز هم ۶۴۰۰۰ دلار را اوج چرخه صعودی اخیر بازار نمی‌داند.

این تحلیل‌گر مشهور گفته است تنها یک چیز می‌تواند او را مجاب کند که بازار صعودی بیت کوین دیگر به پایان رسیده است.

کاون می‌گوید: چه چیزی باعث می‌شود به ۶۴۰۰۰ دلار به‌عنوان اوج چرخه [صعودی اخیر] بازار نگاه کنم؟ اگر به ۱۵۰۰۰ دلار یا همان‌طور که برخی از فروشندگان می‌گویند به سطح ۱۰۰۰۰ دلار بازگردیم، در آنجا بمانیم و [بازار] وارد یک فاز تثبیت طولانی‌مدت شود، آن وقت می‌توان گفت که ۶۴۰۰۰ دلار قطعاً اوج [این چرخه] بوده است.

تحلیل‌گر کریپتو کوانت افزود: از طرفی حتی ممکن است بار دیگری با بازاری آرام مواجه شویم، اما تا زمانی که کل مسیر را بازنگشته و به سطوح پایین‌تر در محدوده ۱۵۰۰۰ دلار نرسیده باشیم، تمامی این اتفاقات بخشی از همان چرخه [صعودی] بازار است. همچنان چند سال دیگر با هاوینگ بعدی فاصله داریم. زمان زیادی داریم و به عقیده‌ من چیزی جز زمان نداریم.

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر