|
کدخبر: 210753

۷ روش کسب درآمد از یوتیوب

می‌دانید که این روزها بهترین روش کسب درآمد، درآمدزایی از طریق اینترنت است. کسب درآمد از یوتیوب و اینستاگرام و برنامه‌هایی از این دست که بر بستر اینترنت قرار دارند، می‌توانند راه را برای فعالیت‌های آنلاین آسان نمایند.

می‌دانید که این روزها بهترین روش کسب درآمد، درآمدزایی از طریق اینترنت است. کسب درآمد از یوتیوب و اینستاگرام و برنامه‌هایی از این دست که بر بستر اینترنت قرار دارند، می‌توانند راه را برای فعالیت‌های آنلاین آسان نمایند. ما در این مطلب سعی داریم درباره روش‌های درآمد از یوتیوب صحبت کرده و دوره یوتیوبر هوشمند را که با شرکت در آن می‌توانید زیر و بم کار با یوتیوب و کسب درآمد از یوتیوب را فراگیرید، به شما معرفی کنیم.

یوتیوب YouTube چه برنامه‌ای است؟

پیش از آن که به مبحث کسب درآمد از یوتیوب بپردازیم، بهتر است ببینیم یوتیوب چه برنامه‌ای است و چرا امروز به یکی از برنامه‌های پرکاربرد برای فعالیت‌های آنلاین تبدیل شده است؟ همان طور که می‌دانید تمامی مردم در دنیا برای جستجوی مطالب، عکس و یا تماشای ویدئوهای مورد نظر خود به گوگل مراجعه می‌کنند، یوتیوب پس از گوگل دومین سایت پر بازدید در دنیا به شمار می‌آید که توسط شرکت پی پل در سال 2005 به وجود آمد و آغاز به فعالیت کرد. شرکت یوتیوب در سان برونو، کالیفرنیا قرار دارد. کاربران می‌توانند ویدئوهای مختلف در حوزه‌هایی که به آن علاقمندند را در یوتیوب بیابند.

برنامه YouTube به گونه‌ای طراحی شده که که کاربر می‌تواند کارهایی از قبیل بارگذاری ویدئو، مشاهده و اشتراک گذاری ویدئو را با دیگران انجام دهد. ویدئوهایی که در این سایت می‌توان قرار داد و با دیگران به اشتراک گذاشت شامل کلیپ‌های فیلم، تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و ویدئوهای آموزشی می‌شود که توسط کاربران عادی و یا برخی شرکت‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.

روش کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟

یوتیوب در حال حاضر به یک برنامه و کانال محبوب در حوزه دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده و چنانچه تاکنون اقدامی برای داشتن اشتراک در این پلتفرم نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم همین حالا اقدام کنید زیرا اگر می‌توانید برای هر نوع کسب وکاری که دارید ویدئو تولید کنید، یوتیوب تنها جایی است که بیشترین بازید را دارد و می‌توانید مخاطبان هدف خود را به راحتی بیابید و از طریق فعالیتی که در این فضا انجام می‌دهید کسب درآمد نمایید. زیرا یوتیوب به ازای هر بار تماشای ویدئوهای شما از طریق کاربران به شما پول پرداخت می‌کند. اما یک نکته مهم در این میان وجود دارد و آن هم تحریم بودن ایران برای استفاده از این پلتفرم است اما نگران نباشید، این امر شدنی است و شما می‌توانید با استفاده از راهکارهایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد یک اکانت در یوتیوب ایجاد کرده و به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید.

برای کسب درآمد از طریق آپلود ویدئوها و تماشای آن‌ها نیاز به حساب Google AdSense دارید اما افرادی که در ایران هستند نمی‌توانند این حساب را داشته باشند بلکه می‌توانند از یکی از دوستان و یا آشنایانی که در خارج از ایران دارید، بخواهید حساب گوگل ادسنس را با نام خودشان ایجاد کرده و شما به عنوان مدیر معرفی شده و از آن استفاده نمایید. خب حالا بهتر است سراغ مبحث اصلی یعنی روش‌های درآمد از یوتیوب برویم و اینکه با تولید چه ویدئوهایی می‌توان در یوتیوب درآمد کسب کرد. چنانچه در دوره یوتیوبر هوشمند که توسط سایت مسترتیوب برگزار می‌شود شرکت کنید تمامی راهکارها و روش‌ های درآمد از یوتیوب آموزش داده خواهد شد اما مهمترین آن‌ها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  1. تولید ویدیوهای آموزشی

بیشتر کاربران یوتیوب به دنبال دوره‌های آموزشی هستند و این دسته از ویدئوها برای آن‌ها جذابیت دارد. با توجه به تخصصی که دارید، ویدئو تولید کنید. افراد مختلف به دنبال دیدن ویدئوهایی با آموزش‌های خاص، عمومی و پرکاربرد هستند.

  1. تولید ویدئو در مورد معرفی بهترین کالاها و محصولات

بسیاری از کاربرانی که در یوتیوب اشتراک دارند مایلند ببینند بهترین‌دستگاه‌های دیجیتال و الکترونیک چیست، معرفی بهترین فیلم و سریال‌های جدید را ببینند. همچنین ویدئوهایی در خصوص بهترین راهکارها برای زندگی در حوزه‌های مختلف همیشه برای کاربران جذابیت داشته است.

  1. تولید ویدیوهای نقد و بررسی

این دسته از محتواهای ویدئویی همیشه برای کاربران در حوزه‌های مختلف جذابیت داشته است. به عنوان مثال مقایسه بین دو مدل لپ تاپ از دو برند مختلف و یا بررسی و نقد فیلم‌هایی که تازه اکران شده‌اند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهند گرفت.

  1. تولید ویدیو در مورد بازی‌های آنلاین جدید

همان طور که می‌دانید بسیاری از نوجوانان و جوانان در سرتاسر دنیا علاقمند به انجام بازی‌های مختلف کامپیوتری و آنلاین هستند. از آن جا که هر یک از این بازی‌ها می‌تواند رمز و رازهای خاصی داشته باشد بنابراین شما می توانید از تبحر خود استفاده کرد و با تولید این ویدئوها کاربران بسیاری را برای دیدن آن ها جذب نمایید.

  1. با همکاری در فروش محصولات مختلف کسب درآمد نمایید.

یکی دیگر از روش‌های درآمد از یوتیوب تولید ویدئوهایی برای معرفی محصولات شرکت های مختلف است. به این ترتیب می توانید توسط راهکار همکاری در فروش به درآمد بالایی از یوتیوب دست پیدا کنید. هر چه ویدئوها ویو بیشتری داشته باشد شرکت تولید کننده محصول و شما درامد و فروش بیشتری پیدا خواهید کرد.

  1. تبلیغات اسپانسری بگیرید

اگر کانال یوتیوب شما مخاطبان بالایی پیدا کرده می‌توانید با تبلیغ کالاها و خدمات مختلف برای خودتان کسب درآمد نمایید.

  1. کسب درآمد از یوتیوب با لایو گذاشتن

اگر بتوانید با مخاطبان خود به صورت لایو در ارتباط باشید، مخاطبان شما می‌توانند در ازای پرداخت پول پیام خود را در بالای لیست پیام‌های ارسالی قرار دهند در این صورت هم شما کسب درآمد می‌کنید هم کاربر و مخاطب شما می‌تواند بیشتر دیده شود و تبلیغ نماید.

چطور می‌توان پول را از یوتیوب دریافت کرد؟

طبیعتا این سوالی است که برای هریک از کاربران یوتیوب پدید می‌آید. کسب درآمد از یوتیوب شرایطی دارد و آن هم این است که اولا کانال شما باید 1000 عضو فعال یا همان Subscribe داشته باشد دیگر آن که ویدیو‌های شما باید بیش از 4000 دقیقه دیده شده باشند.

دوره یوتیوبر هوشمند چه دوره‌ای است؟

شرکت در دوره یوتیوبر هوشمند که توسط سایت مسترتیوب برگزار می‌شود به شما کمک می‌کند تا بتوانید از طریق فعال کردن کانال یوتیوب و آپلود ویدئوهایی که در آن تخصص دارید از یوتیوب درآمد داشته باشید. محمد میکائیلی یکی از افرادی است که سال‌هاست در شبکه‌های اجتماعی مختلف بخصوص یوتیوب فعالیت داشته و اکنون تجربه‌های خود در خصوص کسب درآمد از یوتیوب را با کاربران به اشتراک گذاشته است. اگر مایلید به طور کامل از قابلیت‌های یوتیوب باخبر شود و روش‌های درآمد از یوتیوب را فراگیرید، دوره یوتیوبر هوشمند سایت مسترتیوب بهترین انتخاب و راهکار در این خصوص است. پس از طی کردن این دوره می‌توانید به کسب درآمد از یوتیوب مشغول شوید. پس تا دیر نشده سری به سایت https://master.tube/  بزنید و در با شرکت در دوره یوتیوبر هوشمند، صفر تا صد کسب درآمد از یوتیوب را یاد بگیرید.

ارسال نظر