|
کدخبر: 210726

این نمادها بورس بازان را پولدار می کند

دید کوتاه مدت حرکت روی نمادها و صنایعی که گزارشات ماهانه و فصلی مثبت و پی بر ای انتظاری پایین تر از سطح تعادلی دارند میتواند گزینه جذابی برای سرمایه گذاری با دید کوتاه مدت تلقی شود که محوریت این صنایع متمرکز در گروه پتروشیمی معدنی فولادی شده است.

اقتصاد این نمادها بورس بازان را پولدار می کند

البته ناگفته نماند در عین حال شانس حذف ارز ۴۲۰۰ میتواند گروه های موثر در صنایع دارو بخشی از غذایی و کشاورزی را میتواند مورد هدف قرار دهد که میتواند برای سرمایه گذار جذابیت داشته اما با نزدیک شدن به زمان لایحه بودجه از اوایل سه ماهه زمستان میتوان انتظار رفتار محافظه کارانه بیشتری را داشت و رفته رفته با کاهش ابهامات میتوان خوشبین به بازگشت پول های هوشمند باشیم.

کارشناس سرمایه‌گذاری با بیان اینکه بازار سهام در فضای خاکستری و با ابهامات متعدد گرفتار شده است گفت: اگر قایل به این نکته باشیم که سیاست گذاری های کلان دولت با محوریت اقتصادی به خصوص بودجه سال ۱۴۰۱، تحولات سیاسی با تمرکز بر سیاست بین الملل که مستقیما بر نرخ ارز و انتظارات تورمی اثر گذار است در کنار تحولات بازار جهانی که با تغییر الگوهای سنتی با توجه به برهم خوردن تامین زنجیره انرژی سه ضلعی موثر بر بازار سهام باشند میتوان با داده های موجود به ابهامات متعددی در کوتاه مدت و میان مدت برخورد که این موضوع میتواند دست سرمایه گذاران ریسک پذیر را برای ورود بی محابا برای سرمایه گذاری در بازار سهام در عین ارزندگی را محدود سازد و در فضای موجودی که میتواند به افزیش نوسانات در تمام بازارها منجر شود عمدتا شاهد سرمایه گذاری با اهداف نوسان گیری باشیم.

سلمان نصیرزاده افزود: در حال حاضر در تحولات اقتصاد کلان رشد بی سایقه پایه پولی که ماهانه میانگین حداقل ۳ درصد می باشد، در کنار سرعت رشد نقدینگی که به مرز ۴۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است و تورم بیش از ۴۵ درصدی و برآورد حداقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه طبق پیش بینی مرکز پژوهش های مجلس بر این اساس بودجه سال ۱۴۰۱ این انتظار را ایجاد کرده است که بودجه سال ۱۴۰۱ با تصمیمات سخت گیرانه ای برای صنایع بزرگ و مادر که پیشران اقتصاد هستند میتواند همراه باشد از سوی دیگر چشم انداز مبهم در آینده سیاسی کشور با محوریت سیاست بین الملل و توافقات برجام میتواند به ادامه کوچک تر شدن و محدودیت بیشتر اقتصاد کشور منجر گرد.

نصیرزاده عنوان کرد: از سوی دیگر رشد بی وقفه قیمت های جهانی به واسطه برهم خوردن زنجیره تامین انرژی که به رشد بی وقفه قیمت کامودیتی ها و خروج قیمت ها از محدوده تعادلی منجر شده است سرمایه گذاران را با نگاه شک برانگیز به ثبات قیمت ها در بلندمدت واداشته است.

این کارشناس مدیریت سرمایه گذاری گفت: جمع بندی نکات فوق نشان میدهد که در کوتاه مدت رفتار محافظه کارانه بازار در عدم اعطای پی بر ای آینده نگر بالاتر از سطح میانگین تاریخی(محدوده۷واحد) در این مقطع زمانی قابل توجیه است.

نصیرزاده گفت: به صورت خلاصه با دید کوتاه مدت حرکت روی نمادها و صنایعی که گزارشات ماهانه و فصلی مثبت و پی بر ای انتظاری پایین تر از سطح تعادلی دارند میتواند گزینه جذابی برای سرمایه گذاری با دید کوتاه مدت تلقی شود که محوریت این صنایع متمرکز در گروه پتروشیمی معدنی فولادی شده است در عین حال شانس حذف ارز ۴۲۰۰ میتواند گروه های موثر در صنایع دارو بخشی از غذایی و کشاورزی را میتواند مورد هدف قرار دهد که میتواند برای سرمایه گذار جذابیت داشته اما با نزدیک شدن به زمان لایحه بودجه از اوایل سه ماهه زمستان میتوان انتظار رفتار محافظه کارانه بیشتری را داشت و رفته رفته با کاهش ابهامات میتوان خوشبین به بازگشت پول های هوشمند باشیم.

منبع: نبض بورس
  • رضا ارسالی در

    ارزش سرمایه های مردم ازبین رفت مردم
    دیگه غلت می‌کند پول تو بورس بانک بذاره
    هرکسی پول توی جیب دولت بذاره ارزش پولش بعداز ۴سال کمه کم ۸۰درصد ارزش
    خود را درحالت تورم معمول ازدست می‌دهد

  • مالباخته درقمارخونه بورس اسلامی ارسالی در

    گ و ز شناس بورس ایران.قمارباز.دروغ کافیه .اعتمادملت درحد انجماد.پهن میخریم بازده ی سالانه ۲۰۰ درصد

  • Ayda ارسالی در

    آقای ریسی ومجلس حمایتشان همین بود پس اعت باری به کارهای دولتشان نیست

  • Aref ارسالی در

    نون مردم را بردن کاری نیست اوراق فروختن هنر نیست مملکت داری نیست

  • ناشناس ارسالی در

    بورس ایران بورس نیست

  • ناشناس ارسالی در

    الباقی سرمایه ملت را هم دولت رییسی غارت کرد این هم از حمایتی که قرار بود از مالباختگان بکند . مالباختگان را بیچاره تر کرد . فقط دروغ ووعده الکی . برنج ۲۵ هزار تومانی را پنجاه هزار تومان رساند . لبنیات ۳۰ درصد وحبوبات هم تا ۴۰ درصد در این دوماه گرانتر کرد ومعیشت مردم را کلاً نابود کرد . فقط وعده وشعار الکی می دهند . الان که اصلاح طلبان نیستند وخودتان فقط خودتان هستید دیگه چه بهانه ای دارید .

  • ناشناس ارسالی در

    اینم ازآقای ریسی ودار ودستش که بورس بدتر ازدوران حسن کلید سازشد

  • ناشناس ارسالی در

    پول غیر هوشمند هم به طرف این بازار نمیاد
    اون که پول هوشمند باشه با اون کلا هی که
    سرملت رفت ،اسب را که بردند هیچ ،جوانمرد اعتماد هم رفت دیگر سواری
    بر پیاده رحمی ندارد،،،اون هم از طرف< br /> کسانی مدعی صیانت حمایت از سرمایه مردم بودند،،،،دادند دست ی مشت دلال< br /> واسطه رانتخوار،

  • حسن رضوی ارسالی در

    بانکها هزاران میلیارد اوراق میفروشند ، نرخ بهره را کاهش می دهند و کثافت کاریهای دیگر ! سپس انتظار رشد بازار سرمایه و اعتماد مردم را دارند

  • نشناس ارسالی در

    مردم ازدولت انتظار صداقت دارند ولی وقتی پالایشی را با کلک به مردم فرو میکنه دیگه چه انتظاری از کاسب وبازاری می‌توان که جنس بنجل وتقلبی را چند برابر نفروشه وبا وایتکس شیر درست نکنه ویا دربیخ گوشت مرکز کشور با پس مانده های آشغال سگ وگربه و ز باله، همبرگر اصل تولید نکنه .

  • ناشناس ارسالی در

    من ضررم برگرده غلط میکنم توبورس ایران سر مایه گذاری کنم صدرحمت به ارز دیجتال

  • مهدی ارسالی در

    ضربه ای که دولت رئیسی به سرمایه و اعتماد مردم در این مدت کوتاه وارد کرده بسیار و یران کننده تر از جفاییست که از سوی دولت روحانی به مردم شده است فقط و فقط خداوند جواب این ظلم رو خواهد داد و همه اشون به سزای اعمالشون خواهند رسید

  • محسن ازادی ارسالی در

    با سلام ،وقتی توان کاری نداریم چرا باید مسولیت بپذیریم متاسفانه ریاستدجمهوری در تبلیغات خویش اعلام نمودند که بورس را بای د سامان دهیم پس الان انچه می‌بینیم بیان از عدم آگاهی از اصول و فنون در سازمان بو ر س است که ایشان ان علم را ندارند خوب چر ا !باید اینگونه موجبات آسیب مالی اول به کشور بعد ملت شویم .

  • عطایی ارسالی در

    زندگی ها نابود شد ویرانی در بورس مشه ود است بیمار کردن خانواده ها و سرم ایه بی ارزش و.....

  • ستمدیده از دولت بیرحم ارسالی در

    کلا کسانی که اسمشان مسئول است، فقط ویران ی،خیانت،دروغ،چپاول،دزدی،نامردی،و...رابسر انجام می رسانندحامی نواحی نیست،اگر کسی ب گوید،درست میکنم،احتیاط کنید،فقط اعتمادکا ذب بوجودمیاورد،کون، فیکون میکند،بدترازبد ،خدانابودکندکسانی که پول وامید وآینده مر دم راویران کردند!!!

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها