|
کدخبر: 205534

کدام ارز دیجیتال بازدهی بیشتر دارد؟

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها، ارزش این بازار با رشدی ۵٫۵ درصدی به دو هزار ۱۷۷ میلیارد دلار رسید. این دومین روز متوالی است که ارزش بازار بیش از ۵ درصد رشد دارد.

اقتصاد کدام ارز دیجیتال بازدهی بیشتر دارد؟

مریم محبی، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با دلیل رشد بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین به سخنرانی یک مقام ارشد در فدرال رزرو واکنش مثبت نشان داد و این یعنی بازار سیگنال‌های مثبت فاندامنتال برای بازار رمزارزها مثبت است.

این کارشناس در ادامه گفت: بیت‌کوین یک مقاومت در محدود ۵۳ هزار دلار دارد و اگر این مقاومت شکسته شود تا مقاومت روانی ۶۰ هزار دلار مقاومت جدی دیگری پیش‌روی این ارز نیست اما به نظرم هنوز برای پیش‌بینی رشد تا سقف تاریخی کمی زود است و اول بیت‌کوین باید بالای میانگین متحرک خود (محدوده ۴۶ هزار دلار) تثبیت شود.

محبی در ادامه گفت: به نظرم بیت‌کوین یک اصلاح دیگر در کانال ۴۰ هزار دلار داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با احتمال ریزش بیت‌کوین زیر ۴۰ هزار دلار گفت: به نظرم فعلا احتمال ریزش به کانال ۳۰ هزار دلار کمی کمرنگ شده مگر اینکه اتفاق خاصی در بازار رمزازها بیوفتد.بازار فعلا منتظر سیگنال‌های جدیدی از سمت آمریکا است.

محبی در رابطه با ممنوعیت‌های چین گفت: بعد از توقف استخراج بیت‌کوین در چین و ممنوعیت معامله رمزارزها در این کشور ورق به سمت آمریکا برگشته و عملا اقتصاد آمریکا فاند قوی‌تری برای بازار محسوب می‌شود و این موضوع هم یک سیگنال مثبت برای بازار است چون آمریکا به نسبت چین انعطاف بیشتری در رابطه با رمزارزها دارد.

بازار از دیروز تا امروز

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین با ثبت رشد سه درصدی همچنان در محدوده ۴۷ هزار دلاری معامله می‌شود. بازدهی این ارز در یک هفته گذشته به حدود ۱۲ درصد رسیده است. حجم معاملات روزانه بیت‌کوین ۳۷ میلیارد دلار به ثبت رسید و ارزش بازار بیت‌کوین به مرز ۹۰۰ میلیارد دلار رسید.

اتریوم، دومین ارز بازار هم با رشد یک درصدی در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی هفتگی خود را به بیش از ۱۲ درصد رسیده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال هم به ۳۸۸ میلیارد دلار رسیده است.

با وجود رشد بیت‌کوین و اتریوم، بازدهی هفتگی کاردانو منفی بوده است. این ارز دیجیتال هم اکنون در محدوده ۲٫۲ دلاری معامله می‌شود.

در ۲۴ ساعت اکسی اینفینیتی (AXS) با ثبت رشد ۳۷ درصدی بهترین عملکرد را در میان ۱۰۰ ارز برتر بازار به نام خود ثبت کرد. DESO و FTT هم دو ارزی بودند که در روز سبز بازار بیش از چهار درصد بازدهی منفی را ثبت کردند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها