|
کدخبر: 200917

جدیدترین قیمت انواع سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۶/۲۴)

قیمت سکه امامی مروز - چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۰۸ درصدی به ۱۱۹۸۵۰۰۰ (یازده میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید.قیمت طلا و دلار هم پایین رفت.

اقتصاد جدیدترین قیمت انواع سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۶/۲۴)

بازار امروز شاهد عقب نشینی قیمت طلا ، قیمت سکه و نرخ ارز بود.

قیمت اونس طلا امروز

 هر اونس طلا امروز - چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۰۴ درصدی به ۱۸۰۳ (یک هزار و هشتصد و سه ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱۱۵۸۷۰۰ (یک میلیون و یکصد و پنجاه و هشت هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۱ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۵۳ درصدی، از ۵۰۴۵۰۰۰ (پنج میلیون و چهل و پنج هزار) تومان به ۵۰۱۸۰۰۰ (پنج میلیون و هجده هزار) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

در بازار امروز دلار در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰ تومان کاهش، ۲۷۲۷۰ (بیست و هفت هزار و دویست و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

همچنین دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۷۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۶۳۲۷ (بیست و شش هزار و سیصد و بیست و هفت ) تومان معامله شد.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد امروز با کاهش ۰.۲۶ درصدی، از ۳۲۳۶۸ (سی و دو هزار و سیصد و شصت و هشت ) تومان به ۳۲۲۸۲ (سی و دو هزار و دویست و هشتاد و دو ) تومان رسید.

آخرین نرخ پوند

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۱۵۹ تومان کاهش، ۳۷۸۷۲ (سی و هفت هزار و هشتصد و هفتاد و دو ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

درهم امارات (حواله)، امروز به ۷۴۴۸ (هفت هزار و چهارصد و چهل و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۶۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی مروز - چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۰۸ درصدی به ۱۱۹۸۵۰۰۰ (یازده میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید.

 آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶۰۰۶۰۰۰ (شش میلیون و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۳ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه در بازار داخلی هم ۳۵۶۸۰۰۰ (سه میلیون و پانصد و شصت و هشت هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۰.۷۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۲۵۶۰۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه و شش هزار) تومان معامله شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها