|
کدخبر: 198224

وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال/ اتریوم شانس صعود دارد؟

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها، ارزش این بازار با رشدی ۳۳.۵ درصدی به ۲.۴۵ هزار میلیارد دلار رسید. بیت‌کوین هم وارد کانال ۵۱ هزار دلاری شد.

اقتصاد وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال/ اتریوم شانس صعود دارد؟

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها، ارزش این بازار با رشدی ۳.۵ درصدی به ۲.۴۵ هزار میلیارد دلار رسید. رشد ۳.۵ درصدی بازار در حالی رخ داده که بیت‌کوین به عنوان پرمعامله‌ترین ارز بازار رشدی سه درصدی را ثبت کرد و بیش از ۳۲ میلیارد دلار معامله شد. بیت‌کوین هم‌اکنون در محدوده ۵۱ هزار و ۶۷۰ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم دومین ارز بازار هم دوباره به محدوده چهار هزار دلاری رسیده و نسبت به شب گذشته ۱.۲ درصد رشد کرده است. باید دید امروز و در ادامه معاملات این رمزارز می‌تواند خود را بالای سطح ۴۰۰۰ دلاری تثبیت کند یا خیر.

اما کاردانو باز هم در عبور از قیمت سه دلاری ناکام مانده و هم اکنون بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲.۹ دلار قیمت دارد.

پس از اخبار منتشر شده در خصوص توقف برخی از خدمات بایننس در سنگاپور، از شدت رشد بایننس‌کوین کاسته شد. با این حال بایننس توانست شب گذشته وارد کانال ۵۰۰ دلاری شود.

در میان ۱۰۰ ارز برتر بازار، کوانت امروز حدود ۴۰ درصد رشد کرد و بیشترین بازدهی را داشت. OMG هم با رشدی نزدیک ۳۰ درصد، یکی دیگر از رمزارزهای موفق بازار بود.

در ان طرف، ای‌کش که در رتبه ۳۴ مارکت کپ قرار داشته و از هفته قبل حدود ۹۰ درصد بازدهی داشته است، در ۲۴ ساعت گذشته افتی هفت درصدی را به ثبت رسانده است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر