|
کدخبر: 196317

نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

هفته گذشته ارز رمزنگاری شده اول بازار روزهای بسیار پرنوسانی را سپری کرد. دوشنبه گذشته، این ارز برای اولین بار در بیش از سه ماه گذشته، به بالای ۵۰ هزار دلار رسید.

اقتصاد نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

همانطور که گاوها برای آغاز مرحله بعد صعود آماده می شدند، وضعیت تغییر کرد و BTC اندکی از ارزش خود را از دست داد. این امر منجر به کاهش قابل توجه قیمت تا مرز ۴۶۳۰۰ دلار در روزهای پنجشنبه و جمعه شد. پس از این کاهش ۴۰۰۰ دلاری، بیت کوین دوباره مسیر رو به افزایش خود را آغاز کرد و روز یکشنبه دوباره به مرز ۵۰۰۰۰ دلار نزدیک شد. اما این اقدام نتیجه ای نداشت و هر بار با شکست مواجه شد.

ریجکت شدن دوباره قیمت، این دارایی را به پایین کشاند و به سمت فعلی آن در حدود ۴۸۰۰۰ دلار رساند. در نتیجه این تحولات، ارزش بازار بیت کوین در حدود ۹۰۰ میلیارد دلار باقی مانده و تسلط آن بر آلتکوین ها معادل ۴۳.۵ درصد است.

رکود در بازار آلتکوین ها

اکثر آلتکوین ها در ۲۴ ساعته گذشته به رنگ قرمز درآمده اند. اتریوم نتوانسته بالاتر از ۳۲۰۰ دلار باقی بماند و پس از افت ۱ درصدی به زیر این سطح سقوط کرده است. ریپل نیز حرکت مشابهی را تجربه کرده است، در حالی که کاردانو و دوج کوین تاحدودی سبز هستند.

سایر ارزهای رمزپایه بزرگ بازار مانند Binance Coin (-۲%) Polkadot (-۴%) Bitcoin Cash (-۴%) و Litecoin (۴%) اندکی از ارزش خود را از دست داده اند و LUNA شاهد سقوط ۸ درصدی قیمت در تایم فریم روزانه بوده است. این اتفاق درست یک روز پس از آن افتاد که این دارایی به بالاترین سطح قیمت تاریخی خود در ۳۶ دلار رسید.

یکی از ارزهایی که دیروز رکورد جدیدی را به ثبت رساند، اما امروز در محدوده قرمز قرار ندارد، SOL است. این ارز عملکرد چشمگیر خود ادامه داده و ساعاتی پیش رکوردی تازه را بالاتر از سطح ۱۰۰ دلار ثبت کرد.

ارزهای کوچکتر مانند Revain (۵۰%)Fantom (۴۰%) The Sandbox (۲۱%) Flow (۱۶%) Perpetual Protocol (۱۵%)¡ Decentraland (۱۲%) و ICP (۱۰%)امروز رشدی دورقمی داشتند.

ارزش تجمعی بازار دارایی های رمزنگاری در حال حاضر حدود ۲.۱ تریلیون دلار است.

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها