|
کدخبر: 194172

استقبال شرکت‌های بزرگ برای معرفی ETF ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال در هفته جاری به ۲ تریلیون دلار رسید ، یک ماه پس از اینکه بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار رسید. زمانی که ایالات متحده ETF بیت کوین را دریافت می کند ، حدس و گمان دوباره افزایش می یابد.

اقتصاد استقبال شرکت‌های بزرگ برای معرفی ETF ارزهای دیجیتال

در اواخر ماه جولای(اوایل مرداد) ، ProFunds گام قابل توجهی در جهت ETF بیت کوین تایید شده توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده برداشت. آنها مدیر دارایی هستند و صندوق های متقابل اولیه آینده بیت کوین را راه اندازی کرده اند.

به طور خاص، رئیس کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده ، گری گنسلر(Gary Gensler) ، یک هفته بعد اظهار داشت که کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده از ETF بیت کوین با استراتژی مرتبط قدردانی می کند. این بیانیه ای است که می تواند میزان کاربرد ETF را افزایش دهد.

شرکت های بزرگ برای معرفی ETF های رمزارزی

با افزایش محبوبیت ETF در بین موسسات و سرمایه گذاران ، بسیاری از مدیران دارایی تمایل به راه اندازی ETF رمزارزها دارند. رمز ارز ETF ،متنوع ، ساده ، در دسترس و ارزان است تا در برخی جنبه ها در بازار قرار گیرد.

دارایی ها جمع می شوند و سرمایه گذاران می توانند مبالغ اندکی به صندوق پرداخت کنند و آن را در بازار پخش کنند. بدون شک ، بیت کوین به دلیل بازده سرمایه گذاری مورد توجه بسیاری قرار گرفته است که هر چند ناپایدار بوده است. علاوه بر این ، با افزایش نرخ تورم ، برخی از شرکت ها و سرمایه گذاران اکنون از رمزارزها برای محافظت از ریسک استفاده می کنند.

امکانات ETF بیت کوین

در حال بحث و بررسی است که ایالات متحده از نظر مقررات رمزارزی و بیت کوین ETF بسیار عقب می باشد ، از جمله مواردی که در رده کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده قرار دارند. با این حال ، آلمان ، سوئیس ، سوئد و سایر کشورها ETP های رمزارزی (محصولات قابل معامله در بورس) را قانونی کرده اند. ETP صرفاً یک ابزار سرمایه گذاری است که در هر صرافی (رمزنارزی) معامله می شود.

کانادا پس از تأیید ETF اولیه رمزارزی خود در سال جاری ، رونق در صندوق های رمزارزها را ثبت کرده است.

CI Galaxy Bitcoin ETF (BTCX) ETF دارای کمترین هزینه های موجود با ۰.۹۵٪ هزینه سالانه است. این دستگاه در ماه مارس(اسفند۱۳۹۹) راه اندازی شد و دارایی آن به ارزش ۲۵۴ میلیون دلار بود.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها